Win XP og g-Force 4 MX 440
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 26-03-02 21:51

Spillet crasher!

Win XP
666 Mhz
Pentium 3
256 mb ram

Jeg har lige installeret Innovision Tornado g-Force 4 MX 440 med drivers til
Win
2000/Xp fra http://www.inno3d.com/drivers.html - men spil som Counter
Strike og Ghost Recon crasher. RG starter op fint, men når jeg bevæger mig i
spillet, crasher det. Alt fungerede fint med Riva TNT2 card.

--

VH

Niels

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-03-02 23:53

"Niels Rasmussen" <niels@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige installeret Innovision Tornado g-Force 4 MX 440 med drivers
> [...]

Hvad med Nvidia Xp driver 28.32 fra nvidia.com ?

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 27-03-02 23:59

Jeg har talt med forhandleren, der er muligvis fejl på kortet.

VH

Niels