gode spil til hjemmenetværk
Fra : claus v

Dato : 26-03-02 21:50

hej gruppe er der nogen der vil anbefale et par gode spil at investere i til
at spille på hjemmenettet pt 3 pc ungerne hygger sig i øjeblikket med cs men
der må da værer andre spil som er sjove at spille på et lille hjemmenet

claus

Fra : Svend Emil

Dato : 26-03-02 22:07

> [...]
men
> der må da værer andre spil som er sjove at spille på et lille hjemmenet

Jeg vil anbefale strategi spil:

Starcraft
Warcraft
Age og Empires

plus flere...

Svend

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-03-02 22:13

claus v wrote:

> [...]
> der må da værer andre spil som er sjove at spille på et lille hjemmenet

En hurtig flok forslag:

ReVolt:

Racerspil hvor man kører fjernstyrede biler.

UnrealTournament:

3D Shooter med mange muligheder. Udover de indbyggede play modes som gør
det muligt at spille alle mod alle, CaptureTheFlag, Assault m.m. hvor
man evt. kan danne hold mod computersyrede spillere som er ganske
overbevisende, så findes der også et STORT udvalg af mods der fx. gør
det muligt at spille med paintguns, ændre spillet til en flysimulator,
spille noget a'la CS med mere realisme... Se fx. www.planetunreal.com
for mere info.

SeriousSam:

Hårdtpumpet 3D Shooter. Doom i en MEGET kraftig forbedret udgave med god
humor og mulighed for at gennemfører missioner sammen.

Need for Speed 3, 4 eller 5:

Treeren og fireren er rimelig action prægede, mens femmeren er mere
simulations agtig. Under alle omstændigheder er der super underholdning
og til 3 og 4 kan man hente massevis af spændende ekstra biler på nettet
- også ganske almindelige familiebiler.

God fornøjelse

Bruno

PS. Du burde kunne finde demo versioner af dem alle, så de kan prøves
uden at der skal kroner på bordet.

Fra : Nuke-DK

Dato : 26-03-02 22:17

uuuu ha. der er rigtig mange. men Quak 3 går man ikke forkert med ;)

håber at du finder nogel gode :)

hilsen
Mig

Fra : Dopedog KDC

Dato : 27-03-02 15:25

CS vil jo, selvfølgelig, altid være nummer et! (kanont spil!)

Men ellers Diablo 2, RTCW, MOHAA, Quake 3 (og med modden Urban Terror bliver
det endnu mere sjovt), FIFA 2002, Starcraft og Unreal Tournament.

De ovenstående er mine favoritter når det gælder multiplayer spil

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : claus v

Dato : 27-03-02 19:18

mange tak for alle de gode forslag

jeg må igang med at finde nogen demoer

claus

Fra : Svend Emil

Dato : 27-03-02 19:45

> jeg må igang med at finde nogen demoer

Bare lige en indskydelse, kan man være sikker på at en demo virker over
netværk??

Svend

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-03-02 20:22

Svend Emil wrote:

> Bare lige en indskydelse, kan man være sikker på at en demo virker over
> netværk??

For de spil som primært er rettet imod multiplayer er svaret stort set
altid ja, andre gange findes der særskilte demoer for single-player og
multiplayer (Som. fx. MOHAA).

Under alle omstændigheder vil selv en single-player demo give en god ide
om spillet er noget for familiemedlemmerne.

Mvh

Bruno

Fra : Henrik Dissing

Dato : 28-03-02 19:31

On Wed, 27 Mar 2002 19:45:01 +0100, Svend Emil wrote:

>Bare lige en indskydelse, kan man være sikker på at en demo virker over
>netværk??

Nej.

Venlig hilsen
Henrik Dissing