|
| Internet løsning Fra : soeren.maagaard@skol~ |
Dato : 30-01-01 12:32 |
|
Kan I ikke hjælpe mig med at anbefale en Internet løsning til en mindre
virksomhed med 50 ansatte. Vi har egen exchange server. Båndbredde
kravene er ikke vilde, men alligevel sådan at det er tåleligt at surfe
og mail kommer afsted med en nogenlunde hastighed. Vi har heftig mail
brug og er derfor afhængige af en stabil forbindelse. Hvad bruger
virksomheder som vores?? Båndbredde?? Vi er interesseret i en fast
forbindelse, gerne en forbindelse til en fast pris uden begrænsning,
altså til en pris man kan budgettere med.
Hvis man kigger på Jubii
http://www.jubii.dk/Edb_Internet/Internet/Internetudbydere/Erhverv/
Findes der jo en del.
Giv mig et par gode navne, fortæl også gerne hvorfor de er gode.
mvh
Søren
Sent via Deja.com
http://www.deja.com/
| |
N/A (30-01-2001)
| Kommentar Fra : N/A |
Dato : 30-01-01 13:40 |
|
| |
Finn (30-01-2001)
| Kommentar Fra : Finn |
Dato : 30-01-01 13:40 |
|
> Hvis prisen er en faktor, så vælg en af de nye ADSL 2/Mbit tilbud fra
> udbydere som CC, TDK og WOL - du skal så bare være opmærksom på, at du
> bliver betragtet som privatkunde, og dvs. går forbindelsen ned, så er du
> lidt ilde stedt + der er ingen form for backup.
>
> Har du lidt flere penge til rådighed, så anskaf en fast linje - den er dyr
> (dog som ofte flatrate) - der er god backup på - og supporten/servicen er
> som regel også bedre.
TDC Pro@cces? Er beregnet for erhverv til en fornuftig penge.
Mvh FinnM
| |
Bjarke Andersen (30-01-2001)
| Kommentar Fra : Bjarke Andersen |
Dato : 30-01-01 17:35 |
|
"Finn" <finnm@email.dk> wrote in message
news:TEyd6.20032$l57.854231@news000.worldonline.dk...
> TDC Pro@cces? Er beregnet for erhverv til en fornuftig penge.
> Mvh FinnM
Påståes det, men TDC's virkelige verden er en anden hvor kunderne behandles
som privatkunder.
Iflg. de oprindelige betingelser er der 12 timers reaktionstid, på
fejlanmeldelser. Men når man endelig fejlmelder så ryger man ned til
tidsbestilling, hvor de kan ringe tilbage om 24-36 timer.
--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address
| |
Finn (30-01-2001)
| Kommentar Fra : Finn |
Dato : 30-01-01 17:44 |
|
> Påståes det, men TDC's virkelige verden er en anden hvor kunderne
behandles
> som privatkunder.
>
> Iflg. de oprindelige betingelser er der 12 timers reaktionstid, på
> fejlanmeldelser. Men når man endelig fejlmelder så ryger man ned til
> tidsbestilling, hvor de kan ringe tilbage om 24-36 timer.
Hmm så er jeg tilbage ved den SDSL-forbindelse som Tele2/Uni2 kan levere.
Havde ellers håbet at man "kom foran i køen" med Pro@ccess.
TDC har meget de skal forbedre hvis jeg skal til at tage dem bare en anelse
seriøst
Mvh Finn
| |
soeren.maagaard@skol~ (31-01-2001)
| Kommentar Fra : soeren.maagaard@skol~ |
Dato : 31-01-01 13:27 |
|
Tak for svarene. Konklusion: dsl er kun til privat brug, ikke til
seriøs og stabil firmabrug?????
Så ender vi at en fast linje er en god ide.
Kan I så her anbefale nogle gode udbydere??
Hvis man kigger på Jubii
http://www.jubii.dk/Edb_Internet/Internet/Internetudbydere/Erhverv/
Findes der jo en del.
Giv mig et par gode navne, fortæl også gerne hvorfor de er gode.
På forhånd tak.
Søren Maagaard
Sent via Deja.com
http://www.deja.com/
| |
Asbjorn Hojmark (31-01-2001)
| Kommentar Fra : Asbjorn Hojmark |
Dato : 31-01-01 14:10 |
|
On Wed, 31 Jan 2001 12:27:20 GMT, soeren.maagaard@skolekom.dk
wrote:
> Så ender vi at en fast linje er en god ide.
> Kan I så her anbefale nogle gode udbydere??
Prøv i dk.edb.internet.udbydere. Den er beregnet til det.
-A
| |
|
|