MS Windows
briani 27239
2xW2k !
Fra : CAWH

Dato : 26-03-02 22:46

Kan jeg godt have 2 w2k installationer på samme comptuer, samme
harddisk, hver sin partition ?

W2k ordner selv bootmenu ik' ?

Mvh. Casper

PS. Hvordan kan man egentlig fjerne en w2k installation efterfølgende
på dens egen partition ?

Fra : Madsen

Dato : 26-03-02 22:57

CAWH skrev:

> Kan jeg godt have 2 w2k installationer på samme comptuer, samme
> harddisk, hver sin partition ?

Jo, det vil jeg bestemt mene at du kan.

> W2k ordner selv bootmenu ik' ?

Jo, når du installerer Win2000 for anden gang, så vælg at du vil
bestemme på hvilket drev Windows skal placeres og der bliver så
oprettet en bootmenu hvor du kan vælge styresystem ved opstart.

> PS. Hvordan kan man egentlig fjerne en w2k installation efterfølgende
> på dens egen partition ?

Slet mapperne der hører til installationen og vælg at du ikke vil se
bootmenuen fremover inde fra Windows af, eller rediger i Boot.ini så
der ikke længere er to Win2000 i bootmenuen.

Madsen.