MS Windows
briani 27239
XP driver til 3dfx ???
Fra : Ole Pedersen

Dato : 26-03-02 21:49

Hej Alle

Meget simpelt. Kan man på en eller anden måde opsnuse nogle driverer til
Righteous 3dfx som passer til Win XP, officielle eller ikke officielle er
totalt ligegyldigt. Eller er det lige til at smide på PC lossepladsen????

Håber der er en som ved noget om dette lille problem.

På forhånd tak

Ole Pedersen

Fra : dansk

Dato : 27-03-02 04:27

www.3dfx.com
der har jeg hentet nogle til et v2 kort

jens

Fra : Michael Henriksen

Dato : 27-03-02 09:42

> [...]
> totalt ligegyldigt. Eller er det lige til at smide på PC lossepladsen????
>
> Håber der er en som ved noget om dette lille problem.

Mon ikke du kan finde et eller andet her:
www.voodoofiles.com

Michael

Fra : Ole Pedersen

Dato : 27-03-02 10:46

"Michael Henriksen" <spinks@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke du kan finde et eller andet her:
> www.voodoofiles.com
>
> Michael

Hej

Tak for svarene begge 2, men jeg har prøvet at hente driverne på 3dfx og
voodoofiles. Det er et Voodoo 1 kort som jeg prøver at få op og køre, og når
jeg har udpakket og installeret driverne og genstartet sker der ingenting,
andet end Righteous kortet stadig er ukendt i "enhedshåndteringen". Hvordan
har i installeret driverne, det kunne jo være der det går galt!!!

Mvh
Ole

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-03-02 14:14

Der er ingen støtte for Voodoo 1 så du må til lommerne.
Et GeForce 2 MX fås til omkring 700-800kr og et Geforce 4 MX fås til
1100 - 1300kr.
Lad dig ikke lokke til at købe et Voodoo 3-4-5000 kort. 3Dfx
eksisterer ikke længere så der vil ikke være nogen videreudvikling.

Fra : Ole Pedersen

Dato : 27-03-02 17:58

> [...]
> Lad dig ikke lokke til at købe et Voodoo 3-4-5000 kort. 3Dfx
> eksisterer ikke længere så der vil ikke være nogen videreudvikling.

Det er ikke min puter det sidder i, men jeg har snakket med hende jeg
hjælper og hun siger UD med det 3dfx kort, så nu skal jeg finde noget andet.

Mange tak for al hjælpen

Mvh
Ole Pedersen