Tasterne på Siemens S35i
Fra : Tower

Dato : 30-01-01 11:33

Jeg har haft en Siemens S35i i knap en måned, og gummiet
eller hvad det nu er, er begyndt at blive slidt af i
spidsen af de to knapper lige under displayet så
tastaturlyset slipper ud.

Da det er sket på samme sted på begge knapper, spekulerer jeg
på om det snarere er en designfejl end en fabrikationsfejl.
Der er tale om aflange, spidse knapper, og det er i spidsen
den er gal. Har andre været ude for noget lignende med
Siemens?

Jeg er ikke specielt hård ved mine telefoner; min Nokia 6130
har modstået samme behandling i halvandet år uden problemer.
Så jeg indleverer S35'eren til reperation en af dagene.

-Tower

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : jehandersen@my-deja.~

Dato : 30-01-01 11:44

Jeg har oplevet samme problem med to forskellige Siemens-modeller - men
nu aldrig efter så kort tid.

vh/
Jette

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 30-01-01 17:20

Haft min i nu ca 6mdr uden det mindste problem

Fra : J. S.

Dato : 30-01-01 19:07

"Tower" <tower@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> har modstået samme behandling i halvandet år uden problemer.
> Så jeg indleverer S35'eren til reperation en af dagene.

Har også hørt om problemet, selvom min M35i som nu efterhånden nærmer sig
3/4 år ikke har svigtet. Problemet skulle skyldes en materialefejl på en
enkelt serie af tastaturmåtterne til C/M/S35i. Indlever din telefon til
service - så skifter Siemens tastaturmåtten u.b.