MOHAA HJÆLP
Fra : Trez

Dato : 26-03-02 21:34

Hej NG,

jeg er blevet lidt grebet af dette spil efter pengene var brugt på det, men
sidder fast i det, nogle steder hvor man kan hente nogle cheats eller noget
så man evt. får lidt mere liv eller eller noget???

/Trez

Fra : Jakob

Dato : 27-03-02 09:35

In article <3ca0db3b$0$39527$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, chriscom@
12mail.dk says...
> [...]
> sidder fast i det, nogle steder hvor man kan hente nogle cheats eller noget
> så man evt. får lidt mere liv eller eller noget???

Skriv hvor du sidder fast, det er lykkedes mig at komme igennem det kan
være at jeg kan huske hvad medicinen er

Hygge

Jakob H K

Fra : Martin K

Dato : 27-03-02 13:10

> Skriv hvor du sidder fast, det er lykkedes mig at komme igennem det kan
> være at jeg kan huske hvad medicinen er

Det lader til at du er lidt af en haj... Derfor tænkte jeg at du måske
også lige vidste hvordan jeg kom videre...
Det drejer sig om mission 3 (ikke ret langt det ved jeg) - altså D-day. Jeg
er kommet op på straden og står ved det første betontårn. Jeg skal nu tværs
over stranden og ned i nogle skyttegrave (som jeg forstår det). Man løber
frem, tager sniperriflen og nakker tyskerne på bakken. Man løber videre, og
forsøger at undgå alle miner. Man kommer næsten hen til skyttegraven, og
derefter at blive dræbt af en mine. Jeg har førsøgt at hoppe det sidste
stykke, og vade alle mulige veje. Men det lader til at der er miner alle
steder. Er der en 'sikker' gangsti... Jeg har efterhånden forsøgt i 1 time,
og lige det stykke bliver altså lidt trivielt!

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Trez

Dato : 27-03-02 13:19

Hej Martin,

du spænder fra tårn et til hullet midt i det hele, her nakker du de tyskere
der er på bakken ved MG42'erne, så spænder du hen til den andet tårn hvor du
lige knæler ned og kigger dig omkring, så spænder du hen til skyttegraven og
hopper ned og så er du videre.

Til Jakob, det lykkes mig at komme videre uden hjælp, det var de sidste 20
sekunder af spillet mere eller mindre det drejede sig om.

/Trez

P.S. lad være med at spænde for hurtigt frem i skyttegraven, det gør ondt...

Fra : Jakob

Dato : 27-03-02 13:42

> Til Jakob, det lykkes mig at komme videre uden hjælp

Cool, pga 56 k opkobling kommer svarene heller ikke altid som s.... fra
en spædekalv.

Hygge

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 27-03-02 13:39

In article <3ca1b6ea$0$72013$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
kirschmeyer@hotmail.com says...

> [...]
> steder. Er der en 'sikker' gangsti... Jeg har efterhånden forsøgt i 1 time,
> og lige det stykke bliver altså lidt trivielt!

Hej

Jeg nåede ikke at levere svaret , men det tog mig også et pænt stykke
tid at komme forbi, og finde den sikre minefri vej..

Jeg er nu ikke den store haj, der gik noget tid med det og så må jeg
indrømme at jeg ikke er kommet igenem på allersværeste level, det er
sniperbanerne sgu for lede til

Hygge

Jakob

Fra : Martin K

Dato : 27-03-02 16:17

Tak for hjælpen til alle... jeg er nu kommet igennem misson 3, og står over
for mission 4! Hvor mange missioner er der i alt?

--
Martin K

Fra : El Lunchbox

Dato : 29-03-02 08:36

> Tak for hjælpen til alle... jeg er nu kommet igennem misson 3, og står
over
> for mission 4! Hvor mange missioner er der i alt?

6 stykker og det står og bag på coveret :)

god fornøjelse med resten af spillet.

-E

Fra : Michael

Dato : 28-03-02 09:13

Jakob <ingen@spam.dk> wrote in message news:<MPG.170bdbdad7816a8198969a@sunsite.auc.dk>...
> [...]
>
> Jeg er nu ikke den store haj, der gik noget tid med det og så må jeg
> indrømme at jeg ikke er kommet igenem på allersværeste level, det er

Det er lykkedes mig at komme igennem den første sniperbane, så hvis i
har problemer, så skriv det her, så vil jeg gerne prøve at guide jer
igennem

Fra : Jakob

Dato : 29-03-02 19:47

> Det er lykkedes mig at komme igennem den første sniperbane, så hvis i
> har problemer, så skriv det her, så vil jeg gerne prøve at guide jer
> igennem

Jeg er kommet igenem hele spillet, jeg har dog ikke klaret sniperbanerne
på det sværeste niveau

Hygge

Jakob

Fra : pedder