MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows98SE går i sort.
Fra : NIELS B PEDERSEN

Dato : 26-03-02 19:25

Jeg har af og til det problem at windows 98 SE ikke når at blive indlæst
helt under opstart af PC'en. Skærmen går bare i sort men er tændt, herefter
genstarter jeg PC'en og så kommer der mulighederne for at vælge at starte
windows i fejlsikret tilstand osv. Nederst står "at windows ikke fik nået at
indlæse alle filerne under sidste opstart". Jeg vælger så bare at starte op
på normal vis og så kører det igen. Som sagt sker det kun af og til. Jeg
mistænker min PC for at starte så hurtigt op at windows 98SE ikke kan følge
med (det er jo trods alt et gammelt program efterhånden). Jeg har en AMD
XP1800+, 512mb ddr-ram, Asus A7V266-E bundkort og Asus Geforce 3 Ti-200
grafikkort.
Der er ikke noget galt med hardwaren for den har været udskiftet 3 gange
(både 3D-kort, ram, bundkort, processor, og forskellig bundkort BIOS
versioner - det er en længere historie jeg ikke vil komme ind på), er min
maskine bare for hurtigt til win98SE en gang imellem under opstart ???
Windows har også været geninstalleret men det synes jeg vist ikke rigtigt
har betydet noget her.
MVH
Niels

Fra : Mari

Dato : 27-03-02 01:59

"NIELS B PEDERSEN" <njb.pedersen@12mail.dk> skrev i en meddelelse news:103o8.2205$iY5.48088@news010.worldonline.dk...
> Jeg har af og til det problem at windows 98 SE ikke når at blive indlæst
> helt under opstart af PC'en.

Min PC gjorde det samme i en periode efter at jeg havde udskiftet min RAM-blok.

Satte RAM'en i soklen ved siden af - og problemet har ikke været der siden.

Mh