Puddu Varano i Boogie?
Fra : Invisible Man

Dato : 26-03-02 16:12

Hej allesammen...

Er der nogle, der ligger inde med en optagelse af den Boogie-udsendelse, hvor
Puddu Varano var med... den er vist nok fra i mandags d. 18.

Hvis der er nogle, der har den, vil I så evt. poste den på dk.binaer ?

---i.m.

Fra : Troels

Dato : 26-03-02 18:08

> [...]
> Puddu Varano var med... den er vist nok fra i mandags d. 18.
>
> Hvis der er nogle, der har den, vil I så evt. poste den på dk.binaer ?

Dui kan se det her... sikkert i ½dårlig kvalitet.....

http://www.dr.dk/skum/boogie/ram/hilite/interviews/puddu.ram

Linket er på denne her side:

http://www.dr.dk/skum/boogie/high.asp

/Troels

Fra : Invisible Man

Dato : 27-03-02 16:31

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hvor

> Dui kan se det her... sikkert i ½dårlig kvalitet.....

> [...]
Tusind tak.. og ja, det var skod kvalitet... =)

---i.m.

Fra : Troels

Dato : 27-03-02 16:36

> Tusind tak.. og ja, det var skod kvalitet... =)

Det er utroligt at de ikke laver det i ordentligt kvalitet, når nu de
alligevel ligger det ud. Selvfølgelig vil det tage lidt mere plads, men man
må vel formode at DR har en rimelig stor server.....

/Troels

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-03-02 18:48

On Wed, 27 Mar 2002 16:35:44 +0100, "Troels"
<tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote:

>Det er utroligt at de ikke laver det i ordentligt kvalitet, når nu de
>alligevel ligger det ud. Selvfølgelig vil det tage lidt mere plads, men man
>må vel formode at DR har en rimelig stor server.....

Nu er det vel nok nærmere båndbredden, og ikke selve den plads filen
fylder på serveren, der er problemet.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Troels

Dato : 27-03-02 18:54

> Nu er det vel nok nærmere båndbredden, og ikke selve den plads filen
> fylder på serveren, der er problemet.

Man kunne vel evt. lave flere muligheder så, så dem der har adsl eller lign
havde mulighed for at vælge en bedre kvalitet.

/Troels

Fra : Kasper Aae

Dato : 28-03-02 13:04

On Wed, 27 Mar 2002 18:53:53 +0100, "Troels"

>Man kunne vel evt. lave flere muligheder så, så dem der har adsl eller lign
>havde mulighed for at vælge en bedre kvalitet.

Pointen er at jo bedre kvaliteten er, jo mere båndbredde bruger dr.dk.
Båndbredde koster penge. (ikke at jeg skal gøre mig klog på detaljerne
omkring Dr's internet-financiering)

Men ja, det ville da helt klart være lækkert med streams i høj
kvalitet.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Troels

Dato : 27-03-02 18:55

> [...]
> Puddu Varano var med... den er vist nok fra i mandags d. 18.
>
> Hvis der er nogle, der har den, vil I så evt. poste den på dk.binaer ?

Så lige at de var i Go' aften danmark her i aften. Det bliver sikkert
genudsendt en gang i morn eftermiddag.

/Troels

Fra : Christian Paulsen

Dato : 28-03-02 08:21

> Så lige at de var i Go' aften danmark her i aften. Det bliver sikkert
> genudsendt en gang i morn eftermiddag.

Go´ Aften Danmark genudsendes på TV 2 i eftermiddag kl. 13:25.

/christian p

Fra : Invisible Man

Dato : 31-03-02 22:14

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> skrev i en meddelelse

> Go´ Aften Danmark genudsendes på TV 2 i eftermiddag kl. 13:25.
>
> /christian p

og jeg fik selvfølgelig hverken set Go' Aften Danmark eller genudsendelsen...
fordi jeg var til releaseparty på det nye Puddu Varano album... =)

Men der skulle vel ikke være en eller anden rar sjæl derude, der ligger inde
med interviewet eller en text-udgave af det??

_________
i.m.