Skærme
Fijala 3554
Q: Monitorkabel HD15p-5xBNC
Fra : Ngr.

Dato : 26-03-02 13:56

Hej.

Jeg har købt et stk. af subj.
Men der er kun 2X 3 stik på min skærm
IN B R G
Out B R G

Kan i hjælpe mig med en løsning??

MVH.
Dannie

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 20:07

"Ngr." <dcu@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:a7pr0s$2lv8$1@news.cybercity.dk...

> Jeg har købt et stk. af subj.
> Men der er kun 2X 3 stik på min skærm
> IN B R G
> Out B R G
>
> Kan i hjælpe mig med en løsning??

Hey,,

Sjovt nok.. Jeg har også lige købt mig et BNC skærmkabel med 5 BNC stik..
Jeg tjekkede selvfølgelig min skærm inden Men nu er farverne faktisk
meget mere klare og rene på min Samsung 900SL+

Da jeg købte kablet hos Brinch så jeg også de havde skærmkabler med 3 og 4
stik. Det var jo nok en sådan du skulle have istedet.

Men det kunne da tænkes at du kun behøver at tilslutte Blå (B) Rød (R) og
Grøn (G) til skærmen, og så kører det. jeg har desuden tilsluttet den sorte
og hvide ledning. Ben dem skal du nok ikke tilslutte til din.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 20:11

> [...]
sorte
> og hvide ledning. Ben dem skal du nok ikke tilslutte til din.

Jeg havde selvfølgelig overset at du både havde indgang og en udgang. Jeg
ville nu foreslå at du prøvede at tilslutte til ingangen (IN) udgangen er
nok kun til, hvis man vil tilslutte flere monitore på række...

Fra : Ngr.

Dato : 26-03-02 21:31

<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> ville nu foreslå at du prøvede at tilslutte til ingangen (IN) udgangen er
> nok kun til, hvis man vil tilslutte flere monitore på række...

Jeg har prøvet alle dine forslag, men desværre uden held.
Jeg må prøve at finde et kabel med kun 3 stik.

Tak for dine svar.

Hilsen Dcu

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 21:37

> Jeg har prøvet alle dine forslag, men desværre uden held.
> Jeg må prøve at finde et kabel med kun 3 stik.

Hvad sker der?

Har du prøvet at se i skærmmenuen, om du ikke skal vælge skærmtilslutning?

Min gjorde det dog automatisk, men har valget i menuen.

Fra : Ngr.

Dato : 28-03-02 14:29

> "Ngr." <dcu@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvad sker der?
>
> Har du prøvet at se i skærmmenuen, om du ikke skal vælge skærmtilslutning?
>
> Min gjorde det dog automatisk, men har valget i menuen.

Når jeg tænder skærmen kommer der et svagt lysglimt, og derefter et par
grønne streger der "scrambler" hele skærmen.

Hilsen Dcu