Office97 brugere
Fra : Nikolaj Woel

Dato : 30-01-01 10:11

Hvordan skifter man bruger navn, forstået på den måde, at hvis en fil bliver
åbent over netværk og en anden åbner den samme. Er det ikke navnet på den
som Win98 eller Office 97 er reg. til. Men den tidligere bruger? Hvor ændre
jeg det?

Fra : Sune

Dato : 30-01-01 16:19

Åbn dokumentet - gå i "filer" - "egenskaber" - "dokumentinfo" og her kan du
ændre forfatterens navn.

Mvh,

Sune

Fra : Nikolaj Woel

Dato : 31-01-01 10:59

Det jeg mente var, at når en anden på netværket prøver at åbne dokumentet,
er det ikke det navn som den er reg. til den siger har det åbent, men den
som tidliger havde computeren.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-01-01 22:27

> [...]
> er det ikke det navn som den er reg. til den siger har det åbent, men den

Sune har så vidt jeg kan se svaret på dit spørgsmål? Uanset hvilken computer
en fil/dokument er lavet på, så sætter den ved gemning den registrerede
bruger af programmet ind som forfatter. Hvis man vil ændre det, skal man
følge Sunes anvisning. Den vil ikke vise, hvem der åbner det, fordi den
viser, hvem der er forfatter og forfatteren er den første som gemmer. Så
igen - Sune gav løsningen.

Kurt