Game Voice
Fra : Freeloader

Dato : 26-03-02 13:27

Hejsa
Når jeg vil starte et spil inde fra Game Voice Share skriver den "No Direct
Play game found".
Hvorfor gør den det

--
Venlig hilsen/Kind regards

Freeloader
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Highlander

Dato : 26-03-02 16:27

"Freeloader" <freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Når jeg vil starte et spil inde fra Game Voice Share skriver den "No
Direct
> Play game found".
> Hvorfor gør den det

Hvad er det for spil du prøver at starte ..

jeg har gamevoice men ikke alle spil kan startes derfra ..

jeg er iøvrigt ikke sikker på at den funktion med at inviterer til spil fra
"chatten" virker i shareware version.

Highlander

Fra : Freeloader

Dato : 26-03-02 18:53

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> jeg har gamevoice men ikke alle spil kan startes derfra ..
>
> jeg er iøvrigt ikke sikker på at den funktion med at inviterer til spil

Jeg har MOHAA, CS og Ghost Recon installeret, men ingen af dem vil strate
fra GameVoice. Hmmm. Hvad skal man så bruge den til. Jeg havde da hørt en
her inde anbefale den til CS

Fra : Highlander

Dato : 26-03-02 19:44

> [...]

> fra GameVoice. Hmmm. Hvad skal man så bruge den til. Jeg havde da hørt en

Hmm jeg jeg spiller ikke nogle af dem , så jeg kan desværre ikek hjælpe om
det er en fejl eller hvad -
jeg kan starte AgeofEmpire og BG fra den - ligesom de kan startes fra MSN ,

hvis nogle anbefaler den til CS er det nok mere det at man kan "råbe" til
hinanden mens man plaffer løs : ) end til at starte spillet med ! ;- )
iøverigt en fedt ting hvis man kun spiller med danskere - men meget
forvirrende hvis man spiller "på engelsk" da engelsk , lyder meget - rigtig
meget - forskelligt fra land til land : - )

de spil man kan starte er de nok mere de spil - som man selv "hoster" på
samme "server", som man har gamevoice på ...
men nu gætter jeg bare ...

Hvis du vil bruge Game voice under spil, du ikke starte op via GV, skal dem
der vil chatter, lave en chat som så køre i "baggrunden" mens I spiller -
dvs hvis du hoster chatten - giver du din IP til dem ( som ozze har GV ) så
"spiller" det !
ligesom i Roger Wilco og BattleCom

have fun

Highlander