MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
VNC / Win2K
Fra : Torben Brøndum

Dato : 26-03-02 13:03

Hej,

Hvordan er det evt. muligt at køre med password screensaver på en win2K boks
der samtidig kører i VNC app.mode. Det er jo for at undgå, at alle enhver
bare kan tænde for skærmen på VCN maskinen. Hvordcan kan denne adgang gøres
sikkerhedsmæssigt bedre ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 26-03-02 15:11

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
enhver
> bare kan tænde for skærmen på VCN maskinen. Hvordcan kan denne adgang

Hvis du/i alligevel fjernstyrer den, så behøver den vel ikke at have en
skærm tilsluttet...?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Torben Brøndum

Dato : 27-03-02 09:30

Hej "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk>

> Hvis du/i alligevel fjernstyrer den, så behøver den vel ikke at have en
> skærm tilsluttet...?

Lader jo bare Pc´en være tændt, når jeg går tændt - skærmen kan
jeg jo ikke sådan lige låse inde. Og bare man tænder skærmen, ja
så er der jo fri adgang såfremt der ikke kan laves en password beskyttelse
ved adgang fra VNC.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 27-03-02 20:53

On Wed, 27 Mar 2002 09:29:49 +0100, "Torben Brøndum"
<tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote:

> [...]
>jeg jo ikke sådan lige låse inde. Og bare man tænder skærmen, ja
>så er der jo fri adgang såfremt der ikke kan laves en password beskyttelse

Hvorfor låser du ikke blot pcøen når du går fra den? ctrl+alt+del ->
"Lås computeren"

Fra : Torben Brøndum

Dato : 29-03-02 20:17

Hej "Jimmy Damsgård" <noname@SLETMIGnospam.dk

> Hvorfor låser du ikke blot pcøen når du går fra den? ctrl+alt+del ->
> "Lås computeren"

Prøver det. Hvad er din erfaring Bjarne ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 31-03-02 12:15

>Prøver det. Hvad er din erfaring Bjarne ?

Bjarne?

Fra : Torben Brøndum

Dato : 06-04-02 20:27

Hej "Jimmy Damsgård" <noname@SLETMIGnospam.dk>