MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Åben med..........
Fra : Torben Andersen

Dato : 26-03-02 11:39

Når boksen 'Åben med' kommer frem ifm. fil åbning er der i bunden på forhånd
sat hak i 'Brug altid dette program til at åbne denne type fil'. Man skal
altså fravælge denne funktion. Findes der ikke et reg. hack som kan lave det
modsat, altså så man positivt skal tage stilling til om man ønsker 'Brug
altid dette program til at åbne denne type fil' ??

Fra : Pico

Dato : 27-03-02 18:27

"Torben Andersen" <torben.andersen@removemenovamedical.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> modsat, altså så man positivt skal tage stilling til om man ønsker 'Brug
> altid dette program til at åbne denne type fil' ??

Er det altid der er sat hak ?
Hos mig er det forskelligt alt efter hvad jeg vil åbne. Jeg ved ikke om der
findes et hack, jeg har bare vænnet mig til at fjerne det de gange det er
markeret.
Pico