Ericsson T65 (god ?)
Fra : JK

Dato : 26-03-02 11:22

jeg skal ha' en ny mobiltelefon - da min "gamle" snart står a' - køb aldrig
en Motorola ! - typisk er jeg nød til at banke den bag-på et par gange els'
vil den ikke skrive noget i displayet - eller den vender teksten på
hovedet - eller spejlvender det !! - ja, man sku' f*ndme tro den havde virus
!

nå - men jeg har set på en Ericsson T65 - som jo ser mægtig smart ud, og den
ka' tilsyneladene også en hel masse - som man ska' betale væsentlig mere for
i f.eks. en tilsvarende Nokia. Jeg har læst et sted (bl.a. denne NG), at
nogle har oplevet at deres T65 "brummer"- både når den er i brug, og også
når den har stået standby - det er jo ikke særlig opløftende, og får mig
næsten til at droppe tanken om en T65 -MEN- Jeg har også hørt, at det var
en enkelt sending, som havde det problem, og man sku' ha' fået det fixet
(?).

- hvordan er den ellers at bruge ? - virker den godt ?

/JK

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-03-02 16:12

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (?).
>
> - hvordan er den ellers at bruge ? - virker den godt ?

Taler du ligeså rodet som du skriver? Og hvornår er man begyndt at bruge "-"
i stedet for ","?
Jeg ved godt jeg ikke selv er danmarksmester i grammatik men ovenstående
indlæg er det mest umulige jeg længe har set. Du bør måske tænke over at
andre skal læse det når du skriver sådan et indlæg. Det er ikke altid det er
smart at bruge direkte talesprog når man skriver i nyhedsgrupper selv om det
er meget populært i f.eks chatgrupper.

Michael
(ovenstående er skrevet i undren og ikke for at flame nogen)
FUT: dk.kultur.sprog

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 18:27

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg ved godt jeg ikke selv er danmarksmester i grammatik men ovenstående
> indlæg er det mest umulige jeg længe har set.

Undren,,, jeg forstod det udemærket.

> [...]
er
> smart at bruge direkte talesprog når man skriver i nyhedsgrupper selv om

Ja tak, hvad med at blive i din "sprog" gruppe... Har du forresten hørt om
kommaer?

Jeg skulle jo læse "Du bør måske tænke over at andre skal læse det når du
skriver sådan et indlæg." 3 gange, for at ikke at snuple i dine ord.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 26-03-02 22:26

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i melding
> [...]
> (?).
>
> - hvordan er den ellers at bruge ? - virker den godt ?

T65 er en av Ericssons klassikere. Kan du klare deg uten infrarød og
utskiftbare deksler, er T65 en meget god telefon. Jeg har selv hatt den, og
kan gi mine beste anbefalinger. Den har også oppnådd meget gode
testresultater.

Den har meget god batteritid (batteriet er innebygget, som du nok vet). Den
har et flott menysystem. Den har et suverent display. Den har GPRS. Den har
en flott kalender. Den har raskere menyer enn T39. Navigasjonstastene er
veldig bra. Det eneste negative er tastene 1-0, samt * og #. Disse tastene
sitter for langt nede på telefonen, og de er for små (lille) og harde.

Lykke til med køb af mobiltelefon!

- Thorolv

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 22:32

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@chello.no_SPAMMERS_SOD_OFF> wrote in message

> [...]
og
> kan gi mine beste anbefalinger. Den har også oppnådd meget gode

Hvad snakker du om?

Klassiker.... Jeg synes du Ericsson har taget et drastisk skridt væk fra de
kedelig typiste Ericsson telefoner.... Du for det til at lyde somon det er
en telefon der har været på markedet lænde. Svjv er det en rimelig ny
telefon. Med disse nye telefoner ericsson er kommet med, tror jeg vitterligt
at Ericsson rykker frem på markedet og begynder at blive en fjende til Nokia
igen.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 27-03-02 09:19

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i melding
> [...]
vitterligt
> at Ericsson rykker frem på markedet og begynder at blive en fjende til

Klassiker, eller ikke klassiker, den er i allfall meget populær, og hadde
solgt ennå mer, dersom Ericsson hadde klart å levere mer av den. Den har
ikke vært lenge på markedet, nei. Den kom ut i butikkhyllene i begynnelsen
av november i fjor.

Men T39, som kom ut i juli 2001, er nå tatt ut av produksjon. Den er i
allfall en klassiker :) Og så tas den ut av produksjon etter kun 8-9
måneder. Så får vi se hvor lenge de produserer T65.

Jeg tror også at Ericsson rykker frem i markedet, og det har de vel allerede
bevist med den suksessen T39, T65 og T68 har fått fra første stund, selv om
markedsandelene varierer geografisk. De fikk jo et forsprang på Nokia mht
GPRS og fargeskjerm. Det skal bli spennende å følge SonyEricsson framover!

Mvh

Thorolv

Fra : Nick

Dato : 27-03-02 23:27

Jeg har lige købt en i Elgiganten, og på trods af at sælgeren garanterede
mig, at den ikke havde den "brumme-fejl", så brummer den på livet løs!

Jeg er blevet lovet en byttter i næste uge...

Bare til en advarsel.

Ellers er det en fin tlf. Dog er knapperne små og kun for de fingernemme. Så
er det faktisk nemmere at skrive på en T66.

/Nick

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@chello.no_SPAMMERS_SOD_OFF> skrev i en
meddelelse news:uH5o8.1481$jQ.20947@news01.chello.no...