MS Windows
briani 27239
Problemmer med ikoner.
Fra : Michael Madsen

Dato : 26-03-02 11:15

Hej.
Jeg har fået et problem med mine ikoner.
Der er kommet nogle vandrette streger ned igennem alle mine ikoner
på skrivebordet og i alle programmerne, hva`kan der være galt?

Jeg køre Windows 98se Dansk med et voodoo3 3000 grafigkort.

Mvh.
Michael

Fra : Fam.Pedersen

Dato : 27-04-02 10:58

Prøv at gå ind og i denne computer klik på vis og mappe indstillinger,hvis
den står på Webformat er der streger under ikonerne.

Anders