Serverfejl
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 26-03-02 11:23

Hejsa!

Normalt fungerer alt fint men efter lidt skift mellem computere er der
opstået følgende fejl når jeg vil uploade til mit site (fra FP2000).

Serverfejl: cannot change permissions on file "index.htm" .

Jeg har prøvet forskellige muligheder, men fejlen bliver ved med at komme
frem - nogen der ved hvad der er galt ?

Hilsen Bo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-03-02 17:38

Kontakt din udbyder og bed dem checke det.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 28-03-02 10:49

Har selv løst problemet (på www.abigael.dk) - tror det opstod fordi jeg
udover FP2000 også havde brugt FTP overførsel - det er vist enten eller.

/bj

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-03-02 12:26

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Har selv løst problemet (på www.abigael.dk) - tror det opstod fordi jeg
> udover FP2000 også havde brugt FTP overførsel - det er vist enten eller.

Ja, du kan ikke gøre begge dele!
Arne Hertzsprung Wilstrup