HJÆLP !!
Fra : guffi

Dato : 26-03-02 11:17

Hej NG.

Jeg er for nylig fået ADSL hos Teledanmark hvilket jeg er meget tilfreds
med, men mit problem er at jeg har aldrig kunnet komme ind på
deres bredbåndsportal http://www.teledanmark.dk/bredbaandsportal
Jeg har opdateret min browser til IE6.0 og jeg har hentet div. opdateringer
både til IE og til Windows ( 98 ), men lige lidt hjælper det
Noget af siden kommer frem, men det sidste kommer aldrig. Den skriver i
proceslinien ( tror jeg nok den hedder ) efter et lille stykke tid Java
applet startet og flytter jeg musen ned mod linien skriver den :
Åbner siden
http://www.teledanmark.dk/html/privat/internet/bredbaandsportal/forside.htm
, men der sker aldrig noget.
Jeg har prøvet siden hos andre uden problemer. Jeg har også opserveret at
der er flere animationer på nogle af de sider jeg bruger heller ikke fungere
korrekt, hvad er problemet er det min browser der ikke er sat rigtigt op
eller er der en konflikt et eller andet sted. ??

Hilsen Jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-03-02 13:48

Tue, 26 Mar 2002 11:17:03 +0100, skrev "guffi"
<oz7aev@post4.tele.dk>:

>Noget af siden kommer frem, men det sidste kommer aldrig. Den skriver i
>proceslinien ( tror jeg nok den hedder ) efter et lille stykke tid Java
>applet startet og flytter jeg musen ned mod linien skriver den :

Gå ind på Windows Update og hent JVM (Java Virtuel Machine), den
følger ikke med IE 6.

PS. Til en anden gang, brug en mere sigende overskrift og lad vær
med at skrive med kun store bogstaver.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : guffi

Dato : 26-03-02 17:05

> Tue, 26 Mar 2002 11:17:03 +0100, skrev "guffi"
> <oz7aev@post4.tele.dk>:
>

> Gå ind på Windows Update og hent JVM (Java Virtuel Machine), den
> følger ikke med IE 6.

JVM er downloaded og installeret uden resultat ?
Jeg kunne godt tænke mig og høre om der er andre der har problemmer med
teledanmark's sider.
Nogle af siderne virker ok , men ikke alle ( under bredbåndsportal )
Jeg har også prøvet deres hotline men den er ikke meget bevendt ?

M.v.h. Jens
oz7aev@post4.tele.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-03-02 03:21

Tue, 26 Mar 2002 17:05:20 +0100, skrev "guffi"
<oz7aev@post4.tele.dk>:

>Nogle af siderne virker ok , men ikke alle ( under bredbåndsportal )
>Jeg har også prøvet deres hotline men den er ikke meget bevendt ?

Jeg har ingen problemer med dem.
(Win XP - IE 6)