Kraftfuld Orgasme
Fra : Manse

Dato : 26-03-02 09:58

Hejzan i Gruppen

Leger lidt med hvordan min kone får den fedeste orgasme, og vi har prøvet
lidt af hvert, og er endt op med de stærkeste kommer når jeg kører den af på
hende og massager hendes g-punkt igennem anus og nulder klitten samtidig.
Men jeg kunne godt tænke mig at få den til at sprøjte, har gjort det en
enkelt gang, men kunne godt tænke mig en teknik, så jeg kunne få den til det
hver gang jeg havde lyst...........Nogen forslag

Manse

Fra : Ulven Peter

Dato : 03-04-02 16:26

Female Ejaculation hedder det.

Det kræver at kvinden slapper temmelig meget af, og at hun kan sætte sig ud
over følelsen af at skulle tisse. Det er følelsen lige før hun sprøjter, og
typisk tror hun de første gange, at det faktisk er som hun tisser, - men det
er altså som hun ejaculerer.

Teknikken er simpel, men kræver lidt fingerkræfter, samt udholdenhed.

Man stikker to fingre ind i skeden, sådan ca. halvvejs. Man skal så finde et
glat punkt på den foreste skedevæg ca. 3 centimeter inde, - det er lige
efter det lidt 'svampede' område forest i skedeåbningen.
Det glatte punkt skal så stimuleres med fingrene, men det er vist lidt
forskelligt hvorledes det skal stimuleres. Jeg har haft bedst erfaring med
at benytte MEGET glidecreme eller olie på fingrene, og så stimulere kraftigt
på området. Men det kræver altså som sagt fingerkræfter og udholdenhed,....
samt at hun sætter sig ud over tanken, at hun skal tisse.

Og det er en rigtig fræk orgasme når det sprøjter ud af hende!

God fornøjelse, Peter

Fra : Manse

Dato : 03-04-02 19:12

> Og det er en rigtig fræk orgasme når det sprøjter ud af hende!
>
> God fornøjelse, Peter

Netop og nogen har mailet et rigtig godt Link til mig
http://www.fetishclub.com/exchange/female-ejaculation.shtml håber andre får
fornøjelse af det og fortæller om deres erfaring, hvis de prøver det.
Manse