Skifte af brugerprofil i MS Outlook - aht.~
Fra : Per Erik Ronne

Dato : 30-01-01 09:06

Hvordan skifter man egentlig brugerprofil i Outlook 2000? Jeg kører både
med MacOS og Windows, og skal synkronisere begge med min Palm V.
Oprindeligt har jeg kørt som bruger "Per Erik Rønne", men det giver
problemer, da ø-et ligger forskellige steder.

Nu bruger jeg så brugernavnet "Per Erik Ronne", men Outlook skal have
ændret sin brugerprofil. Men /hvor/?

Samtidig er der i Outlook Express [Mac-version] mulighed for særligt at
indstille, i hvilket omfang e-mails skal slettes fra serveren. Hvordan
gør man det i Outlook 2000?
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Per Andersen

Dato : 30-01-01 14:31

Profilen ændres gennem en guide - desværre forskellig både mht. Outlook
Mode og hvilken Ie-browser. Men hvis det f. eks. er IMO, så skulle
guiden til Internet forbindelsen kunne klare problemet.

Se på AutoArkivering. Højreklik på den grå bjælke i Outlook today.
Derfra kan enkelte eller alle mapper slettes.

--
Venlig hilsen
Per Andersen