MS Windows
briani 27239
Win2K - fil attributter / egenskaber
Fra : Kim Nielsen

Dato : 26-03-02 00:01

Hej NG

Jeg bruger NT4 SP6 på mit job og der kan jeg i file manager/explore se
fil attributterne uden at jeg foretager mig noget, de bliver listet
sammen med navn,størrelse, dato,type og attribut (SHRA) - noget i den
stil.

Når jeg søger på M$ side syntes jeg ikke at jeg får fornuftige svar.

Jeg ved godt at jeg kan højre klikke på filen og vælge egenskaber, men
jeg ønsker at se en liste sammen med alle de andre fil egenskaber -
hvordan slår man det til - jeg bruger Win2K SP2 SR1

-"- KGN -"-

Fra : Madsen

Dato : 26-03-02 00:52

Kim Nielsen skrev:

> [...]
> egenskaber, men jeg ønsker at se en liste sammen med alle de andre
> fil egenskaber - hvordan slår man det til - jeg bruger Win2K SP2

Nu er jeg godt nok ikke 100 % sikker på denne påstand, for jeg sidder
lige med WinXP Pro og er ved at uploade noget, så jeg kan ikke lige
genstarte til Win2000 for at tjekke efter, men i WinXP kan du højre-
klikke på selve den bjælke hvor filnavnet, størrelsen osv. står og så
vælge på listen hvad du vil se.

Altså det du ser her:
<http://www.wol.dk/~hijklm/winxp/attributter.gif>

Kan man ikke det samme i Win2000? Måske har man ikke så mange
muligheder, men jeg mener at attributter er tilgængelig i Win2000.

Madsen.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 26-03-02 17:18

On Tue, 26 Mar 2002 00:00:39 +0100, "Kim Nielsen"
<please@nospam.dk> wrote:

> [...]
>fil attributterne uden at jeg foretager mig noget, de bliver listet
>sammen med navn,størrelse, dato,type og attribut (SHRA) - noget i den
[klip]
>hvordan slår man det til - jeg bruger Win2K SP2 SR1
>--
Inde fra Stifinder (eller hvad den nu hedder i din Win2K -
min er DK-versionen) vælges

Vis -> Kolonner

Markér og arrangér de kolonner du vil se.

--
Venlig hilsen
Gert