Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
papirbilleder fra glasplader
Fra : henole

Dato : 25-03-02 23:49

hej per

scanning af billeder dur ikke,det bliver man skuffer over,det har jeg
prøvet hos et eller
andet reklamefirma, så prøvede jeg hos en fotohandler, som sendte dem
udenbys,og prisen var rimelig,men da jeg senere skulle have nogle andre
hos samme fotograt,
charlotte schönhoff,så kostede de pludselig det hvide ud af øjnene,da
jeg klagede over det fik jeg blot at vide at det var jo håndarbejde,og
det koster, så gik jeg til japan foto,so lavede de samme billeder til en
brøkdel af den proff. fotograf,og kvaliteten var der ikke noget i vejen
med,så gå du blot til en fotohandler med dine glasplader,MEN PAK DEM
GODT IND, STIFT PAP IMELLEM HVERT BILLEDE, de billeder jeg fik lavet er
nok henved 80 år gamle hvis det kan gøre det
mvh
henning

http://www.kandu.dk/