Wab og TDC med Telmore
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-03-02 23:32

Hey

Lige en fed ting, og et spørgsmål...

Jeg logger på TDC´s starside med wab.

Jeg skulle finde noget, og prøvede "Hvor henne" Eller noget i den
retning....

Her kunne man så vælge fx Underholdning => biograf.

Og hvad så, ja man kunne vælge "nærmest" så fandt den sku lige
nummeret til Cinemaxx da vi stod midt på rådhuspladsen. Hvor vi lige
skulle gå en tur ned af strødet. Så kunne man jo ligeså godt bestille
en biograf billedet til senere... Det er da skide smart, at den kan
finde de nærmeste biografer. det sker uden at indtaste noget..

Jeg prøvede også lige her i Albertslund, med "i området" med apoteker,
for at finde noget nyttigt.. Her fandt den også albertslund og
glostrup apotek.. Det er sørme smart.. Det er skide fedt at TDC har
styr på teknikken.

Så lige et spørgsmål...

Nummeroplysning.. jeg har url´en på kraks oplysning. Men den søger
åbenbart kun under firma´ere.. da den aldrig kam finde et rigtigt
nummer. den gav mig fx et eller andet fagt telefonnummer til cinemaxx,
som ikke virkede.

hvis jeg via tdc´s startside går ind på degulesider. siger min Nokia
6210 ukendt filformat... Det sagde den ikke for et år siden ca... Den
har sagt ukendt filformat længe. Ved nogen om min telefon med wab, er
ved at blive forældet, eller er det bare programeringsfejl hos dgs.dk
eller findes der en side jeg kan tilgå med min N6210 ?

Tak for jeres tid.