Tip til "Alle kommandoer" i Word 2000
Fra : Gyffe

Dato : 25-03-02 22:53

Hej gruppe

"Alle kommandoer" til Word 2000
=======================

Da jeg interesserer mig for kommandoer og gerne ville have et bedre
overblik over kommandoerne i dialogboksen "Tilpas" og "Genvejstast"
har jeg lavet en fil der giver et udmærket overblik.

Hvis du er interesseret i at få en kopi af filen, send en e-mail til mig.
Emne: Fil med kommandoer til Word 2000
så sender jeg en kopi af filen til dig
(doc-fil 2 MB, 31 sider med tabel, over 1000 kommandoer, m.v.)

--
Mvh. Gyffe
gyfaaafe@adslhome.dk

Til:
dk.edb.tekst
dk.edb.tekst.ms-word
dk.edb.programpakker.ms-office

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 27-03-02 15:08

On Mon, 25 Mar 2002 22:53:02 +0100, "Gyffe" <gyfaaafe@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>Emne: Fil med kommandoer til Word 2000
>så sender jeg en kopi af filen til dig
>(doc-fil 2 MB, 31 sider med tabel, over 1000 kommandoer, m.v.)

Hvis jeg var dig ville jeg nok lægge den til download et eller andet
sted, du skal ikke sende den til xxx mennesker og sparer penge hvis du
skulle være så uheldig at være på dial-up

Fra : Gyffe

Dato : 28-03-02 00:54

"Flemming Sørensen" <SCRAM@HAM.COM> skrev i en meddelelse
> On Mon, 25 Mar 2002 22:53:02 +0100, "Gyffe" <gyfaaafe@adslhome.dk>

>hvis du skulle være så uheldig at være på dial-up

Det er jeg ikke, jeg er "på" hele tiden, på en ½ Mbit-forbindelse

--
Gyffe
gyfaaafe@adslhome.dk