Ny i tabeller
Fra : Allan M

Dato : 25-03-02 22:26

Jeg er ny i brugen af tabeller og her et problem.
Når jeg bruger tabeller så bliver fontstørrelsen meget større end den font
jeg har angivet.
Hvordan angiver jeg størrelsen på fonte i tabeller ?

... Allan

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 25-03-02 22:28

"Allan M" <allan@allanm.dk> wrote in

> Jeg er ny i brugen af tabeller og her et problem.
> Når jeg bruger tabeller så bliver fontstørrelsen meget større end den
> font jeg har angivet.
> Hvordan angiver jeg størrelsen på fonte i tabeller ?

¨Vi bliver nødt til at se noget kode før vi kan hjælpe.

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Allan M

Dato : 25-03-02 22:31

> ¨Vi bliver nødt til at se noget kode før vi kan hjælpe.

Ok men jeg har selv klaret problemet. Der nemt med CSS ;)

... Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-02 22:33

Mon, 25 Mar 2002 22:25:34 +0100, skrev "Allan M"
<allan@allanm.dk>:

>Hvordan angiver jeg størrelsen på fonte i tabeller ?

<head>
<!--
td   {font-family: font-family: Verdana, Arial, Geneva,
sans-serif; font-size: 1em; color: black; background-color:
transparent}
-->

PS. Etlink til en side med fejlen ville have givet et svar
specifikt til din side, i stedet for et generelt, men ovennævnte
er måden man gør det på i dag.
--
med venlig hilsen
Knud