UFO: Enemy Unknown
Fra : // Overby

Dato : 25-03-02 21:04

Hejsa...

Hvor kan man dog downloade dette gamle og udmærkede spil?

Daniel

Fra : Kenneth P. Høilund

Dato : 25-03-02 21:25

hmm du kan f.eks. prøve på http://www.oldgames.com/

ellers har jeg den på 3 disk
skriv hvis du vil have den via icq (14134464)

Fra : // Overby

Dato : 25-03-02 22:03

> hmm du kan f.eks. prøve på http://www.oldgames.com/

Jeg kommer blot hen til en side hvor der er noget domæne-fis - jeg tror ikke
man kan hente det der

Daniel

Fra : Nuke-DK

Dato : 25-03-02 22:21

så kan du skrive til mig på icq og så kan jeg sende den til dig :)
har også ufo2...

Fra : // Overby

Dato : 25-03-02 22:31

> så kan du skrive til mig på icq og så kan jeg sende den til dig :)
> har også ufo2...

Det er så her det ville være fedt, hvis du havde angivet dit icq #

Fra : Nuke-DK

Dato : 25-03-02 22:42

hmm nej det var så her det ville være fedt hvis jeg havde sagt at jeg havde
skifted navn fra Kenneth Høilund til Nuke-DK...... hmm så kan du selv gætte
hvad mit icq nr er...

Fra : // Overby

Dato : 25-03-02 22:51

> [...]
havde
> skifted navn fra Kenneth Høilund til Nuke-DK...... hmm så kan du selv

14134464 - men du er åbenbart bare ikke online - mit er 95859596 - så
skriv lige til mig, tak!

Fra : David

Dato : 26-03-02 00:04

Ja, her går det godt!
-
David

Nuke-DK <kph_82@mobilixnet.dk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c9f998f$0$39519$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : thor

Dato : 25-03-02 22:19

snyd min fyldte 10

Fra : // Overby

Dato : 25-03-02 22:21

> snyd min fyldte 10

Kan jeg ikke få din version?

plz, Daniel

Fra : thor

Dato : 26-03-02 12:54

> Kan jeg ikke få din version?

JEg har brugt disketerne til noget andet

Fra : Kenneth P. Høilund

Dato : 26-03-02 15:17

hmmm jamen så er det da godt at jeg stadig har dem ;)

Fra : // Overby

Dato : 26-03-02 18:24

> hmmm jamen så er det da godt at jeg stadig har dem ;)
gimme gimme gimme

Fra : Kenneth P. Høilund

Dato : 26-03-02 18:39

ok :) jeg sender den i aften ved 1900 tiden. ok ?? :)

Fra : Svend Emil

Dato : 26-03-02 19:17

> ok :) jeg sender den i aften ved 1900 tiden. ok ?? :)

ZULU tid kan man sku altid bruge (det gør det hele meget nemmere)

Fra : Kenneth P. Høilund

Dato : 26-03-02 18:58

hmm nu sage jeg godt nok at jeg ville sende det men jeg kan ikke.... du kan
skrive til mig på icq (du har mit nr ja :) ) og jeg vil sende det....

Fra : Nuke-DK

Dato : 25-03-02 22:27

hmm ja jeg men har den også på CD... købt for 10 kr. i vejle.... såå jeg har
ikke noget problem med at du har den på 10 ;)

Fra : // Overby

Dato : 25-03-02 23:15

> Hvor kan man dog downloade dette gamle og udmærkede spil?

Jeg ville være glad hvis det lå i min postkasse i morgen tidlig

overby@sport.dk

På forhånd tak
Daniel

Fra : Herold³

Dato : 25-03-02 23:29

> Hvor kan man dog downloade dette gamle og udmærkede spil?

Det kan du ikke gøre (lovligt).

Til gengæld kan du finde det og de andre i serien for 100 kroner i bog og
ide. Det er en investering værd.

/Jacob (der er glad for sit Xcom, selvom han aldrig fik det til at virke på
XP)

Fra : // Overby

Dato : 26-03-02 12:33

> Hvor kan man dog downloade dette gamle og udmærkede spil?

Nu har jeg endelig fundet spillet - men spillet lukker ned når jeg prøver at
anlægge den første base. Jeg bruger WinXP - er der mon en der gider starter
et spil, lægge en base i Europa og derefter gemme det og sende det til mig
på overby@sport.dk så jeg kan komme igang med at tæske aliens

Daniel

Fra : thor

Dato : 26-03-02 12:55

Det er surt de ikke laver et nyt. DEt ville være for fedt

Fra : Kenneth P. Høilund

Dato : 26-03-02 15:18

hmmm det ved jeg nu ikke helt. x-com 3 var dårlig.. det er ikke et jeg vil
komme til at spille igen......

Fra : Herold³

Dato : 26-03-02 19:46

> Det er surt de ikke laver et nyt. DEt ville være for fedt

Så bør du kigge på Freedom Ridge. Det blev oprindeliget udviklet af
Gollop-brødrene som stod bag det første Xcom (freedom ridge skulle ellers
have været et uofficielt nyt UFO I), men de droppede det da de ikke kunne
finde en udgiver. Spillet er blevet genoptaget af nogle andre udviklere, som
nu ligger i tæt dialog med Julian Gollop for at få spillet så tro til UFO
som muligt.

Læs mere her:
http://boomtown.net/articles/art.view.php?type=pc&state=&id=33491