Heroes of Might & Magic IV - Ny Releaseda~
Fra : Mercenary

Dato : 25-03-02 20:55

Er pr 21/3 blevet udskudt til 12/4.... ØV!!

/Merc.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 25-03-02 23:25

>Er pr 21/3 blevet udskudt til 12/4.... ØV!!

Argh! Men det er da gået Gold - som man siger "over there"... hvor har
du da set denne skrækkelige nyhed? Og jeg som i min dræbende naivitet
håbede på en før-påske-helligdagene-release, så der var noget
fornuftigt at tage sig til i påsken! Nooooo...

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Mercenary

Dato : 26-03-02 11:44

"Claus Nielsen" <cnn@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> håbede på en før-påske-helligdagene-release, så der var noget
> fornuftigt at tage sig til i påsken! Nooooo...

Det er rigtigt at den er gået Gold. Det er vist noget med
ditributionsnetværket i Europa

/Merc.

Fra : JH

Dato : 26-03-02 13:59

"Claus Nielsen" <cnn@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

Jeg fik en mail fra www.2ndgames.dk
hvor de skrev at det kunne købes fra 4.4.02.
Det med 12.4 var en fejl.

JH

Fra : Mercenary

Dato : 27-03-02 00:13

"JH" <jh@eurosport.com> skrev i en meddelelse

> "Claus Nielsen" <cnn@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg fik en mail fra www.2ndgames.dk
> hvor de skrev at det kunne købes fra 4.4.02.
> Det med 12.4 var en fejl.
>
> JH

Det var da altid noget. 8 dages ventetid mindre
Men eftersom den første release var sat til 14/3 er det stadigvæk
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tids venten.

/Merc.

Fra : JH

Dato : 27-03-02 10:29

> Det var da altid noget. 8 dages ventetid mindre
> Men eftersom den første release var sat til 14/3 er det
stadigvæk
> laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tids venten.

Men så læs lige her, klippet fra Gamespy Daily:

HEROES IV RELEASED IN ISRAEL - Svetac
Second reason for the early release of the game is that
today in Israel is holiday, and if not released yesterday,
they would've released in April there. So, we'll see if the
Scandinavians get equal treatment and get the game before
the Scandinavian holiday on 28th. Watch Celestial Heavens
for more worldwide release updates. Source: StrategyPlanet:
Celestial Heavens
LINKS:
Celestial Heavens: http://www.celestialheavens.com

JH

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-03-02 10:51

JH wrote:

> [...]

Hos Betafon står det til 27/3 og hvis jeg kan nå det skal jeg lige forbi
senere for at se om det holder.

Mvh

Bruno

Fra : Gizmoduck

Dato : 25-03-02 23:51

On Mon, 25 Mar 2002 20:54:58 +0100, "Mercenary"
<Mercenary@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er pr 21/3 blevet udskudt til 12/4.... ØV!!
>
>/Merc.

møg

er der nogen der har tjekket om 4'eren bliver winxp kompatibel? jeg
kunne ikke få HOMM3 til at køre da jeg opgraderede :/

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Mercenary

Dato : 26-03-02 11:49

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 25 Mar 2002 20:54:58 +0100, "Mercenary"
> <Mercenary@mail1.stofanet.dk> wrote:

> er der nogen der har tjekket om 4'eren bliver winxp kompatibel? jeg
> kunne ikke få HOMM3 til at køre da jeg opgraderede :/

Lyder mærkeligt. Jeg kører selv XinXP Pro og 3'eren kører fint hos mig. Jeg
synes at kunne erindre at have installeret en XP patch.

Kig evt. her:
http://www.3do.com/support/pc_support.shtml?PAGE=pc/heroes/h3RoE/h3RoE_patch
..htm

Eller prøv dette:

WIN XP suggestion:
Check the WIN XP Compatibility feature; this may allow you to run the game
properly.

1.. If you right click on the game icon and then click on properties this
will get you to the Compatibility mode.
2.. Click on the Compatibility Tab and this will get you to the choices of
OS and screen resolution which you should choose based on your game
requirements.
3.. It should be self-explanatory once you get into the Compatibility
mode.
Question: I am trying to install a game and I get an "Illegal operation
error in ins5576" (chkreqs.dll). How can I get pass this?

Answer: The problem could be caused by an error in the way the information
is queried. The workaround for this is as follows.

1.. Launch the game installer and select Yes or No at the DirectX prompt
(it doesn't matter which is selected.)
2.. At the welcome screen, minimize the screen
3.. Click the "start" button in windows and click on "find". Choose "files
or folders from the list.
4.. In the named box, type in "chkreqs.dll. (make sure you are searching
in your C drive) Hit the "find now" button.
5.. You may find several copies of the same file. Highlight them all and
then delete them. To make sure the files are deleted, empty your recycle
bin. (If you have Norton Utilities installed make sure you empty your
"Norton Protected Recycle Bin" as well.
6.. Switch back to the Heroes III installer and continue as normal.
/Merc.

Fra : Lars Varming

Dato : 26-03-02 17:54

Har ellers set at den er kommet som warez - mener det var på ISONews jeg
læste det.

Fra : Monster

Dato : 27-03-02 02:26

er kommet som warze, men har hørt at den kan købes fra d. 28-3 og at der er
nogle butikker i København der har åben kl. 00:00 til 01:00 for at sælge
det, men ved ikke om det passer.

Sturm