[UT] og win XP -> grrrr
Fra : Esben

Dato : 25-03-02 18:49

Når jeg spiller UT under windows XP er musen umulig at styre. Det er en
standard 3-knaps Logitech (i HP forklædning). Alle former for mouse
acceleration er slået fra i Windows kontrolpanel, og den virker som den
skal - men når jeg starter UT er det som om at den anvender en eller anden
standard driver til musen. Det gør udslag i at scroll hjulet ikke virker og
at det er utrolig svært at styre musen. Bevæger man den langsomt så flytter
man sig meget lidt, men øger man hastigheden en lille smule 10-dobles
(cirka) den hastighed man bevæger sig med i spillet. Det jeg ønsker er en
lineær sammenhæng mellem bevægelse af musen og skærmbilledet, og ikke den
logaritmiske. Diverse drivere fra Logitech er prøvet, men uden held :(

--
Esben

Fra : Herold³

Dato : 25-03-02 19:22

> [...]
> lineær sammenhæng mellem bevægelse af musen og skærmbilledet, og ikke den
> logaritmiske. Diverse drivere fra Logitech er prøvet, men uden held :(

Prøv enten at sætte opløsningen ned, eller at skifte til OpenGL.

Det burde have en effekt.

Fra : Esben

Dato : 25-03-02 19:35

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote in message
> og
> flytter
>
> Prøv enten at sætte opløsningen ned, eller at skifte til OpenGL.
>
> Det burde have en effekt.

Ok - har prøvet 800x600 og 640x480 uden held. Vil prøve OpenGL og se hvad
der sker.

--
Esben

Fra : Daniel

Dato : 25-03-02 21:58

> Ok - har prøvet 800x600 og 640x480 uden held. Vil prøve OpenGL og se hvad
> der sker.

Jeg havde samme problem engang, det viste sig at jeg kørte med en forkert
driver til grafikkortet???

Mvh Daniel

Fra : Esben

Dato : 27-03-02 13:32

"Daniel" <dax@christensen.dk> wrote in message

> Jeg havde samme problem engang, det viste sig at jeg kørte med en forkert
> driver til grafikkortet???

Ov, hvilket grafikkort har du? Mit er et Matrox G400.

--
Esben