VEDR. JAGTBØGER.. IGEN
Fra : Maltha

Dato : 30-01-01 04:14

Hej NG.

Jeg har stadig jagtbøger til salg da mange af dem som spurgte til liste osv.
reagerede fint indtil der skulle handles, der var 21 der ønskede en liste,
14 var intereseret, men trak i land da det galdt, 1 kom og kiggede på dem
men var mest interesteret i storvildtsjagt og en skerev en mail at han
hoppede fra, en stor tak til de to.!!

Så er der andre der er intereseret, så kom med et bud eller send bud efter
en liste, ellers sælger jeg dem bare til en antikvarboghandel.

Mange hilsner

Maltha

Fra : eliis

Dato : 31-01-01 22:22

Hej Maltha.
Vil du venligst sende liste over jagtbøger??
Venlig hilsen.
Hans J. Jørgensen.
Buskhedevej 17a
8600 Silkeborg.
86851965

Fra : N/A

Dato : 06-02-01 20:34

Fra : Pouline

Dato : 06-02-01 20:34

Kære Maltha
Jeg var een af de, der bad om en liste og ikke svarede - undskyld *ser
brødebetynget ud*
Een af grundene var, at jeg løb sur i det, jeg mangler nogle forfattere og
manglede lidt mere om hvilket prisleje du bevægede dig i (også pr. bog).
Desværre bor jeg på Falster og ikke i nærheden af Århus.
Jeg er egentligt også mest interesseret i indholdet - mindre i indbinding
osv...
Håber du tilgiver og hermed en meget sen reflektion.
Venlig hilsen
Pouline