Cutfather & Soulshock req
Fra : Rhythm

Dato : 25-03-02 16:26

Nu når der er så mange derude som ligger inde med Cutfather & Soulshock
remixes så har jeg en lille req.
Jeg har i mange år været på jagt efter et nummer de spillede til en Dansk
Grammy
uddeling for mange år siden.
De havde lavet en afsendig fed version af titel melodien til Matador.
Men jeg har dælme aldrig stødt på den på vinyl og jeg var desværre lidt for
langsom til at trykke på rec på videoen.
Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med min søgen.
Det gør absolut intet at jeg kun får den som en mp3 fil.
Kan nogen hjælpe mig med at få overstået min årlange søgen ?

Mvh
Rhythm

Fra : Ole Kristiansen

Dato : 26-03-02 20:50

Grammy 1990?
Så har jeg det liggende på kassettebånd.
Men det kan der jo gøres noget ved.

Mvh
Ole

Fra : Rhythm

Dato : 26-03-02 21:54

"Ole Kristiansen" <ole.kristiansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Grammy 1990?
> Så har jeg det liggende på kassettebånd.
> Men det kan der jo gøres noget ved.
>
> Mvh
> Ole

Ja det er vist nok den.
Men det er også mange år siden. Det ville være fedt hvis du kunne lave den
om til en mp3´er og uppe den.

Mvh
Rhythm

Fra : Ole Kristiansen

Dato : 28-03-02 10:57

Jeg aner intet om upload og til hvilken grupe o.s.v.. Ærlig talt gider jeg
heller ikke sætte mig ind i det.
Men jeg skal nok få lavet en mp3 og sende den til dig, his du sender mig en
mailadresse, der dur uden fikumdik.

Mvh
Ole

Fra : Familien Rohde

Dato : 28-03-02 19:07

Hej Ole,

Du må meget gerne sætte mig i CC på den mail. Eller smid den i gruppen
dk.binaer.musik (husk at opdele den i dele af 500 kb eller mindre)

Med tak og påskehilsen!

--
Med venlig hilsen Søren Rohde
www.tech-care.dk/rohde