Shakira i P3 - mandag formiddag
Fra : Poul Christensen

Dato : 25-03-02 15:50

Hej.

Hørte et nummer med Shakira i P3 i formiddags - meget soulet og
minimalistisk, men nu kan jeg ikke huske titlen. Og der er ingen playlists
for tidsrummet 9-12 i dag.

Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen

Poul

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 26-03-02 23:25

"Poul Christensen" <chrispo@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hørte et nummer med Shakira i P3 i formiddags - meget soulet og
> minimalistisk, men nu kan jeg ikke huske titlen. Og der er ingen playlists

Det kunne væer "Underneath Your Clothes", det er vistnok anden singlen fra
albummet, så det kunne godt passe med den.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

(PS, Fjern _NOSPAM_ fram min email-adresse, hvis du ønsker at sende en
e-mail til mig)