Soltek DRV4 og Silent Viking
Fra : Rune Manscher

Dato : 25-03-02 16:03

Er ovenstående noget der passer sammen ??

*Rune

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 25-03-02 17:53

Det passer perfekt. Kører selv med den opsætning. Køleren kan lige være
der.....

Kasper

Fra : Karsten Olesen

Dato : 25-03-02 18:47

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er ovenstående noget der passer sammen ??

***************

Ja. Og dog.
Skal PC'en sendes, så er chancen for køleren knækker af og tar'
kølerplastictappen på bundkort-soklen med i faldet.
Køleren er nemmelig meget tung.

Viking er farlig, medmindre du ikke skal transportere PC'en særlig tit..

MVH

Fra : Rune Manscher

Dato : 25-03-02 19:08

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> [...]
> Køleren er nemmelig meget tung.
>
> Viking er farlig, medmindre du ikke skal transportere PC'en særlig tit..

Hmmm, er der nogen måde at sikre sig mod det ?? Knækker skidtet stadig, når
den er skruet fast til bundkortet (eller kan en SV ikke det ?) ??

*Rune

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 25-03-02 19:23

Det er rigtig, at køleren er meget tung. Man skal derfor ikke "smide" rundt
med computeren. Ved normal håndtering har jeg ikke oplevet nogen problemer.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 25-03-02 18:47