FANTASIA (HJÆLP)
Fra : PRESTIJ

Dato : 30-01-01 02:08

Kort sagt:

Hvad handler Fantasia filmene om??
Er der nogen form for handling i dem??

Da jeg er ret vild med tegnefilm fx Anders And og alle andre fra walt disney
kunne jeg godt tænke mig at investere i den Special edition af Fantasia
(Fantasia Anthology) til ca.490,- for helt ny. Laserdisken sælger den nemlig
til 700,-

Men problemet er at jeg er helt blank jeg aner ikke en meter om Fantasia
filmene. Jeg har set et par billeder fra filmene og de ser ret spændene ud.
Jeg har aldrig set filmene.

Så hvis der en venlig sjæl til stede ville jeg meget gerne høre fra dem.
Også meget gerne fra dem der har Special Edition

Generalt har jeg hørt om at det er noget pis (undskyld sproget) og at det er
ligesom om at se Søndags tjenesten fra DR1 og at det er klassisk musik.
Men Klassisk er da.....Ok?? Og at det er nogle små 5 minnutters
film..........og at der er bare samlet forskellige scener fra andre Disney
film for at skabe noget handling i dem. Jeg mener hvad er idën med det når
jeg allerede har Tarzan,Junglebogen og næsten alle de andre??

Jeg håber i kan hjælpe

På forhånd TAK

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-01-01 11:46

"PRESTIJ" <prestij@get2net.dk> skrev:
> Kort sagt:

Kort sagt: Kik tilbage i gruppen, det har været oppe at vende for nyligt.

> Hvad handler Fantasia filmene om??
> Er der nogen form for handling i dem??

Tegnerne har sat billeder til klassiske musikstykker. Filmen er nogle
små historier der "passer" til musikken.

> [...]
> (Fantasia Anthology) til ca.490,- for helt ny. Laserdisken sælger den nemlig

Hvis du er Anders And og Mickey Mouse-fan er der ikke meget at hente,
men de har en rolle i to af historierne.

> Men problemet er at jeg er helt blank jeg aner ikke en meter om Fantasia
> filmene. Jeg har set et par billeder fra filmene og de ser ret spændene ud.
> Jeg har aldrig set filmene.

Se dem inden du køber disken, du bliver måske skuffet.

> [...]
> film for at skabe noget handling i dem. Jeg mener hvad er idën med det når
> jeg allerede har Tarzan,Junglebogen og næsten alle de andre??

Det er ikke en opsamling med andre Disney ting, men et unikt værk - både
Fantasia og Fantasia 2000. Hvis du er til Tarzan og Junglebogen bliver
du skuffet, hvis du er til klassisk musik, bliver du overrasket.

--
Mark

Fra : PRESTIJ

Dato : 31-01-01 22:37

Hmmmmm................Jeg holder mig til Anders and bladene og mine
tegnefilm

Tak