Billeder til VCD ???
Fra : Hagman

Dato : 25-03-02 14:19

Hejsa.

Først, undskyld, hvis dette er ALT for meget OT !
....men, jeg har lige fået en ny Scanner :)

Er det muligt, at lave billederne, fx .bmp, om til VCD, så man kan se
billederne inde i stuen på DVD-afspilleren ???

Hurtige svar takkes.

Med venlig hilsen,

Hagman.

Fra : Mogens

Dato : 25-03-02 14:31

On Mon, 25 Mar 2002 14:18:47 +0100, "Hagman" <hagman@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er det muligt, at lave billederne, fx .bmp, om til VCD, så man kan se
>billederne inde i stuen på DVD-afspilleren ???

Ja

Og hvis du vil have et mere udtømmende svar, så spørg
i en gruppe der har med emnet at gøre. Tumbe !

Fra : Hagman

Dato : 25-03-02 15:19

Det kan du selv være.
Men ellers tak for hjælpen.
No hard feelings, ok :)

Vi snakkes, gruppe :)

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Arne Jørgensen

Dato : 26-03-02 20:33

"Mogens" <momo@portportalen.no> wrote in message
> On Mon, 25 Mar 2002 14:18:47 +0100, "Hagman" <hagman@stofanet.dk>
> wrote:
....> i en gruppe der har med emnet at gøre. Tumbe !

Tumpe staves med p!
Pas på glashuset

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 25-03-02 14:37

Hagman wrote:

> Hejsa.
>
> Først, undskyld, hvis dette er ALT for meget OT !
> ...men, jeg har lige fået en ny Scanner :)

Undskyldning er på sin plads. Når du godt ved det er OT hvorfor poster du
så her.

> Hurtige svar takkes.

Prøv dk.edb.grafik eller evt. dk.edb.hardware.dvd (eller hvad den nu
hedder).

Mvh

Bruno

Fra : Ian Thomsen

Dato : 25-03-02 23:26

Tag dog lige en slapper og hjælp manden hen i den rette gruppe istedet for
at svine ham sådan til...
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig Hagman for jeg ved det ikke, men syntes da
det var en urimlig behandling..