søges: A7V133VM cd til XP
Fra : /me

Dato : 25-03-02 13:09

Da jeg købte min computer med et ASUS133VM bundkort fulgte der en cd med.
Sådan en med antivirus pogramme, foskællige driver til bundkort grafikkort
og VIA bus master IDE, manual.
Problemmet er at de fleste af tingen er til Win98, og da jeg nu kære XP
manger der nogle ting.
Nummer 1 ville være at jeg kunne få at vide hvor jeg kan få sådan en cd til
XP.
Nummer 2 ville være hvis jeg kunne få en driver til "VIA bus master IDE" da
XP har nogle broblemer med at finde den rigtige. Jeg har prøvet den som er
med på CD'en, og divs.andre, som andre har henvist mig til. Men det hjælper
ikke.

Der er tale om en 4-in-1 driver. Og ja mit bundkort er klar til at køre XP.

--
/palle
No lame SIGNATURER