MS Windows
briani 27239
Hvordan fjernes "Oplev Windows 98" ?
Fra : Peter Malling

Dato : 25-03-02 10:35

På en bekendts computer med Win98 kommer der - hver gang den startes
som det sidste i opstartsproceduren - en grå skærm med titlen "Oplev
Windows 98" og 4 menupunkter ude til venstre med forsk. introduktion
til Win98, såsom nye features, hjælp etc.

Hvordan kommer man af med den? Jeg har prøvet at kigge i Start, søge
efter "oplev" i reg.databasen, og kigget på win.ini, system.ini og
autoexec.bat. Jeg har prøvet at søge på google ("Oplev windows 98" og
"Experience Windows 98"), men INTET kommer der frem.

Mange tak for alle gode råd!

Mvh Peter.

Fra : Claus Jensen

Dato : 25-03-02 10:47

I nederste venstre hjørne af den grå kasse er der et flueben. Fjern dette så
skulle det være ovre. Ellers prøv MS-config, et lille program der er med
WIN98. Hvis du ikke kan finde det kan du søge efter det.
MVH
Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-02 10:50

25 Mar 2002 01:34:55 -0800, skrev malling@iname.com (Peter
Malling):

>Hvordan kommer man af med den?

Nede til venstre på billedet med menupunkter, skulle der gerne
være et flueben, du kan fjerne, så starter den ikke op.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jean

Dato : 25-03-02 10:55

Jeg mener, at der er et lille flueben på selve vinduet, der kommer frem...
hvor står noget i stil med "Vis dette hver gang Windows startes"....? Du
skal bare fjerne fluebenet....

Jean