Conrtols i Ambulance Driver??
Fra : Morten Christensen

Dato : 25-03-02 09:21

Hej! Jeg har lige fået Ambulance Driver, men jeg har et problem.

Når jeg går i options og ser under controls er ale keys "unassigned" men når
jeg så markerer dem og vælger en tast bliver de ved med at være unassigned.
Jeg syntes sgu efterhånden jeg har prøvet alt, så jeg ville lige høre om der
er nogen af jer der har en ide om hvad der kan være galt??

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : [DK]TaReC

Dato : 25-03-02 17:43

Er joystick slået fra?

anyway du går ik glip af noget, det spil stinker

Fra : Emil Jensen

Dato : 26-03-02 17:43

Hej!

Ambulance Driver, er det et PC spil eller et konsol-spil?
Hvis det er et PC spil, hvor har du så købt den? Hvilket selskab
producerer/distributerer spillet?

Mvh

Emil

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-03-02 11:15

Det er et PC-spil, og jeg ved ikke lige hvor det kan købes... Jeg har
downloadet det....

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Emil Jensen

Dato : 27-03-02 22:42

Hvis det ikke er for meget, hvor har du så downloadet det? Ville
mægtig gerne prøve spillet...

Mvh

Emil