Oscar 2002 - Er i tilfredse?
Fra : /:nomis:\\

Dato : 25-03-02 07:13

Ja, så sidder vi her igen men er vi tilfredse? Hvad synes i om showet og om
priserne?

Selv om Palle Strøm gang på gang nævnte at showet var mere moderne så synes
jeg nu det lignede sig selv. Stor ros i øvrigt til arrangørerne der ikke lod
det hele drukne i smertefulde referencer til 11.september. Whoopie gjorde
også fin figur men jeg savner stadigvæk Billy Crystal.

Hvad angår priser så synes jeg mange af dem var fortjente. Jeg havde dog
helst set LOTR nuppe priserne for bedste film og bedste instruktør - Peter
Jackson havde helt klart fortjent en Oscar for i det hele taget at være i
stand til at styre så gigantisk filmprojekt og hele 3 film på engang men
forhåbentlig får han en chance til næste år igen.

Jeg havde også helst set at Enya vand for Bedste Sang men Randy Newman havde
fortjent den og det er da også en meget fængende sang til en meget
underholdne film.

Hvad siger i? :)

/:nomis:\

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-03-02 07:47

"/:nomis:\" <jtm.andersen@get2net.dk>
> Ja, så sidder vi her igen men er vi tilfredse? Hvad synes i om showet og om
> priserne?

Jeg vil give nogle kommentarer med på vejen til TV2's kommentatorer
og til showet.

> Selv om Palle Strøm gang på gang nævnte at showet var mere moderne så synes
> jeg nu det lignede sig selv.

Tja. Jeg synes helt klart også, det er vigtigt at fastholde det traditionelle
element i forestillingen - det er da netop det coole, at de sidder der på
74. år og fejrer sig selv og hinanden, mens vi andre kigger beundrende
med på kjoler, statuetter, tandpastasmil og traditioner.

Faren ved de nye indslag (skuespilleres yndlingsfilm osv.) var nok, at det
bliver lidt for fragmenteret, men det gjorde nu ikke varig skade.

TV2's kommentatorer var udmærkede. Gjorde ikke showet noget ondt
ved at tale ind over det. De kørte lidt for meget på det med, at folk hiver
papir op af lommerne - gjorde de ikke også det sidste år...?

> Stor ros i øvrigt til arrangørerne der ikke lod
> det hele drukne i smertefulde referencer til 11.september.

Der var da en del, men det var ikke pinefuldt.

> Whoopie gjorde også fin figur men jeg savner stadigvæk Billy Crystal.

Goldberg var udmærket, men også Steve Martin var i længden langt
sjovere.

Åh nej, nu begynder Niels Frid (Morgen-tv) at tale om slaveriet og
skuespillerpriserne. Bah! Jeg synes, det er for meget.

(Tihi - Palle Strøm siger "modernet".)

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lars Petersen

Dato : 25-03-02 13:47

<SNIP>
> Åh nej, nu begynder Niels Frid (Morgen-tv) at tale om slaveriet og
> skuespillerpriserne. Bah! Jeg synes, det er for meget.
>
> (Tihi - Palle Strøm siger "modernet".)

Apropos Niels Friid.....Sagde han ikke i GoMorgen DK at Denzel W. var med i
"24 Timer"? Det kan selvfølgelig godt være mig der var overtræt på det
tidspunkt :) men sikke dog en rookie-fejl!

/lars

Fra : /:nomis:\\

Dato : 25-03-02 17:46

det lagde jeg også mærke til :)

det viser bare at frid ikke har styr på hvem der er hvem. og hvad var det i
øvrigt han var meget hurtig til at hive frem om Halle Berry? - hendes rolle
som sexet sekretær med udsyn til melonerne i Flintstones - den mand for sgu
for lidt.

/Jesper
$a97$1@sunsite.dk...

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-03-02 00:08

Lars Petersen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>"24 Timer"? Det kan selvfølgelig godt være mig der var overtræt på det
>tidspunkt :) men sikke dog en rookie-fejl!

Men hvem tager Niels Frids anmeldelser / kommentere / meninger alvorligt? Ja
jeg stoppede med det efter første film jeg hørte hans mening om..

--
Anders Houmark
Life is a garden - dig it!