[Oscar] Tjaaah
Fra : John Hinge

Dato : 25-03-02 06:45

Personligt havde jeg gerne set Moulin rouge for bedste film, men
jeg må vel acceptere at a Beautiful Mind nok er en smule mere
tilgængelig for amerikanske oscarstemmeberettigede :)
Og at Ron Howard får en Oscar..tjaaa.. han har da efterhånden
fortjent en, bare for at blive ved med at lave fine films :)
Men jeg *syns* altså at Moulin Rouge er en fantastisk film.
--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Tenzel Kim

Dato : 25-03-02 07:02

John Hinge wrote:

> [...]
> fortjent en, bare for at blive ved med at lave fine films :)
> Men jeg *syns* altså at Moulin Rouge er en fantastisk film.

Enig. Bortset fra at Moulin Rouge burde ha vundet for bedste film, Black
Hawk Down ikke ha vundet noget som helst og at Memento blev forbigået så
gik det såmen helt fint.

Tenz.

Fra : Jesper Winding

Dato : 25-03-02 07:36

Ja vi kan i hvertfald blive enige om at Black Hawk Down ikke skulle have
vundet noget som helst - men det skulle Moulin Rouge sku heller ikke! - jeg
er vidst stadig pisse irriteret over at have tabt puljen hvor jeg har smidt
penge efter LotR :(

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 25-03-02 13:23

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message
> Enig. Bortset fra at Moulin Rouge burde ha vundet for bedste film, Black
> Hawk Down ikke ha vundet noget som helst

Mener du, at fordi du har de problemer med filmen, som du nu har, at de gode
aspekter som den indeholder ikke må anderkendes, fordi filmen overordnet
ikke er god?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 25-03-02 17:06

Joakim Lauridsen wrote:

> Mener du, at fordi du har de problemer med filmen, som du nu har, at de gode
> aspekter som den indeholder ikke må anderkendes, fordi filmen overordnet
> ikke er god?

Yep

Nej, selvfølgelig ikke. Syntes at der var ting i Black Hawk Down der var
rigtig godt lavet men syntes alligevel at der var andre der havde
fortjent de priser den vandt mere end den gjorde.

Tenz.

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 25-03-02 15:58

> [...]

> Enig. Bortset fra at Moulin Rouge burde ha vundet for bedste film, Black
> Hawk Down ikke ha vundet noget som helst og at Memento blev forbigået så

En del folk havde regnet med "Best Original Screenplay" til "Memento", men
der var vist noget om, at produktionsselskabet bag filmen ikke har skrevet
under på Writer Guild of Americas overenskomst. Det har nok ikke hjulpet.

--
VH, Lasse Rimmer

lasse@evilpandapunktumdk
http://www.lasserimmer.com