dgs.dk og telmore
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-02 22:39

Hey, en glædelig nyhed... Nu registrere DGS.dk også Telmore kunder.. Jeg er
ivertfald med på vognen nu.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-03-02 23:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> Hey, en glædelig nyhed... Nu registrere DGS.dk også Telmore
> kunder.. Jeg er ivertfald med på vognen nu.

ja jeg er ikke. Har du skiftet fra et andet selskab ? - i så fald er
du med indtil de opdaterer deres oplysninger ved TDC og så ryger du
ud ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-02 23:58

"Henrik Stidsen" <s-p-a-m@spammer.dk> wrote in message

> ja jeg er ikke. Har du skiftet fra et andet selskab ? - i så fald er
> du med indtil de opdaterer deres oplysninger ved TDC og så ryger du
> ud ;)

Jeg, men jeg havde nummeret hos Tiscali i starten,, men skiftede derefter
til Telmore...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-03-02 02:20

Bjarke Hansen skrev:

>Jeg, men jeg havde nummeret hos Tiscali i starten,, men skiftede derefter
>til Telmore...

Jeg er heller ikke med, når man søger får jeg at vide at disse
selskaber er med:

Vic (Tele Danmark Mobil)
Telia
Debitel
Orange (Mobilix)
Sonofon
TeleFona

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.tk/

Fra : Peter

Dato : 25-03-02 08:51

Tiscali er også med.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-03-02 09:23

"Peter" <spam@spam.spam> wrote in message
> Tiscali er også med.

Hmm,, nå¨r du nu siger Tiscali, har jeg stadig ikke efter 3-4 månedere fået
mine penge igen, selvom jeg bleve lovet det flere gange

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-03-02 16:34

> Hmm,, nå¨r du nu siger Tiscali, har jeg stadig ikke efter 3-4
> månedere fået mine penge igen, selvom jeg bleve lovet det flere
> gange

undrer ingen ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
Disclaimer: "These opinions are my own, though for a small fee they

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 16:12

> undrer ingen ;)

Jo,, se bare TDC... jeg har lige fået en check på 34 Kroner fra TDC idag...
fordi jeg skiftede abo til 14 kroner billigere pr. måned. De har rimelig
styr på tingene, også at jeg har betalt for meget ind.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-03-02 16:59

> [...]
> TDC idag... fordi jeg skiftede abo til 14 kroner billigere pr.
> måned. De har rimelig styr på tingene, også at jeg har betalt

jeg mente:
det undrer vel ingen at tiscali ikke har styr på tingene!