Fronte og Thansen
Fra : Hellfire

Dato : 29-01-01 23:38

Jeg har læst tråden før om kvaliteten af thansen fronte, men er den virkelig
så dårlig ?

Jeg kunne godt tænke mig at skifte fronten på min n8210, men de originale
fronte fra nokia er da temmelig kedelige !

Der findes vist kun 8 original fronte til den.

Er der andre forretninger som handler med bedre fronte end f.eks. thansen!

Det er ikke så meget prisen jeg går op i, bare lidt svedigere fronte, f.eks
en krom front !

Mvh Henrik

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 30-01-01 03:31

Jeg har en grøn rubber front og den fejler ikke noget. Men en af mine andre
frote, der er malingen begyndt at skalle af (kanterne). Men dete er pga jeg
har min mobil i læder taske

Rasmus Lauritsen
N3210

Fra : TF

Dato : 30-01-01 11:37

"Hellfire" <box2396@post1.tele.dk> skrev i
<954qjc$225$1@news.inet.tele.dk>:

>Jeg har læst tråden før om kvaliteten af thansen fronte, men er den
>virkelig så dårlig ?

Prøv engang at kigge i tråden "Covere fra T.Hansen... :) eller :("
startende med <93kmhh$83e$1@news.inet.tele.dk> ...
Generelt vil jeg sige at min erfaring med T.Hansen-fronte er temmelig
dårlig...

>Det er ikke så meget prisen jeg går op i, bare lidt svedigere fronte,
>f.eks en krom front !

Tjah - krom-fronte... så bliver det jo ihvertfald en eller anden form for
uoriginal front, du skal have

hygge,
-TF

Fra : Devast8or

Dato : 30-01-01 14:36

De kan da umuligt være dårligere end de originale Nokia fronte. Efter en
måned var malingen på min 8210'er skallet helt af i det ene hjørne og et
godt stykke op af kanten........lidt dårligt når de tager ~3000,- for den
IMNSHO

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Thomas D.

Dato : 01-02-01 18:00

Nu er det sådan at T.Hansens reservedele som det også hedder altid har haft
ry for at sælge billig lort. Selv da
jeg i mine unge dage købte knallertdele hos dem, var
kvaliteten af hulen til.
Stadigvæk idag er deres produkter billige kopier fra østen. Så hold hellere
langt væk, og køb det originale, det
kan aligevel ikke fås bedre andre steder.....

/T