Metalbands - fansider
Fra : -A

Dato : 24-03-02 22:28

Hej og God Aften

Jeg har fundet en del links men tror der er mange flere derude!

Det jeg taler om er fansider til metalbands - kendte som ukendte. Danske såvel
som udenlandske.

Hvis du ligger inde med det helt rigtige link - til den bedste side der
nogensinde er lavet, så giv lyd fra dig. Det må også godt være en, som andre har
lavet.

Også hvis bandet er helt ukendt - de behøver såmænd ikke engang at have lavet en
promo cd - endnu.

Men frem i lyset skal de - så hvis du ved noget eller kender nogen, så skal du
fortælle mig om det.

Og det kan du gøre ved at sende en mail til:

redaktion@bergstein-olesen.dk

På forhånd tak for hjælpen

- Andreas

Fra : good doggie

Dato : 25-03-02 00:01

-A wrote:

> [...]
> fortælle mig om det.
>
> Og det kan du gøre ved at sende en mail til:

Der *er* vejvisere på nettet:
http://dmoz.org/Arts/Music/Styles/Rock/Heavy_Metal/

¤doggy