Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En rigtig god foto-weekend
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-03-02 21:02

En rigtig god foto-weekend

Denne weekend har budt på rigtigt godt foto-vejr med masser af lys, og
dagen i dag har været i særklasse, med en skyfri blå himmel, og så har
det været næsten vindstille.

Vi må håbe at vejret bliver lige så godt i påskeferien, for stemningen
her i gruppen er altså meget bedre, når folk har været ude og lufte fotoudstyret.

Og hvis vi er lidt heldige, så komme der jo også nogle nye billeder ud
af anstrengelserne, som vi kan glæde os over..:)

Jeg er lige blevet færdig med at redigere mine billeder fra den
forløbende uge, jeg har opdateret http://www.photo-gallery.dk med 4
preview-ark, der indeholder ialt 64 nye billeder.

Nå men ta' selv et kik, direkte link til "Nye fotos":
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424
- hvert preview-ark indeholder 16 thumbnails foto, som man kan klikke
på, hvis man vil se billedet i en stor udgave.

Jeg har også opdateret siden med foto-links, hvis du kender nogle gode
foto-links, som du mener jeg bør medtage på siden, så send mig en e-mail
med URL'et, og en kort beskrivelse af linket.
Direkte link: http://www.photo-gallery.dk/side-04.htm