Katte 'forældre' på ICQ???
Fra : Tim Hesthaven

Dato : 24-03-02 20:34

Er der ingen af jer 'katteelskere' som bruger ICQ?
Jeg står selv og skal til at erhverve mig et par katte og synes det kunne
være sjovt at have et par stykker herfra gruppen at chatte med.
Jeg er specielt intresseret i Norske skovkatte og Maine Coon.

Mvh
Tim / Sonder
icq 64379646

Fra : Lille mig

Dato : 24-03-02 21:08

Hejsa.

Jo da! Jeg er kattemor til en ganske alm. huskat som bare er så dejlig og
sjov! Mit icq nummer er: 136819802.

KH Helle

Fra : Johnny

Dato : 24-03-02 21:24

Jeg er fodermester for Oskar en dejlig main coon killing

/johnny
75960786

Fra : Jette

Dato : 24-03-02 21:46

"Tim Hesthaven" skrev:
> [...]
> være sjovt at have et par stykker herfra gruppen at chatte med.
> Jeg er specielt intresseret i Norske skovkatte og Maine Coon.

Ja, jeg har jo "bare" alm. huskatte, men vil da alligevel melde mig
16312818.

Iøvrigt ved jeg ikke om det var en idé at give mulighed for at indtaste sit
ICQ nummer i profilen på vores hjemmeside - hvad siger I andre?

Mvh. Jette

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-03-02 22:44

Hej!
Vi har da også ICQ. Mit nr er: 81538807

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 24-03-02 22:49

Jette skriver:

> Iøvrigt ved jeg ikke om det var en idé at give mulighed for at indtaste sit
> ICQ nummer i profilen på vores hjemmeside - hvad siger I andre?
>
> Mvh. Jette

Hej Jette
Jeg har på fornemmelsen at icq er rigtigt udbredt, og bruger det også flittigt
selv. Så jeg synes bestemt det kunne være fint med icq-numre i profilerne. ( Og
dem der ikke aner hvad det er, ja de kan jo så måske lære det *smil* ).
Hilsen Dorthe ( # 12617582)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-03-02 23:10

Jeg har også icq *S* 50362929

Og Jette det ville da være en god ide, med muligheden for at skrive det i
sin info på gruppens side

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-03-02 23:31

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg har også icq *S* 50362929
>
> Og Jette det ville da være en god ide, med muligheden for at skrive det i
> sin info på gruppens side
>
> Hilsen
> Joan
> www.nepton.dk/catz

Hvad så med os med MSN?

Jeg er så træt af ICQ, dels er der indbygget spyware, dels drukner jeg i
porno. Jeg kan da ikke være den eneste??

Jeg har et ICQ nummer som jeg ikke kan huske, og jeg er heller ikke pt. på
ICQ men mit msn "nick" er ernyoka@hotmail.com, så kom bare an *G*

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 25-03-02 03:00

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er så træt af ICQ, dels er der indbygget spyware, dels drukner jeg i
> porno. Jeg kan da ikke være den eneste??

Nej, det er du heller ikke

> Jeg har et ICQ nummer som jeg ikke kan huske, og jeg er heller ikke pt. på
> ICQ men mit msn "nick" er ernyoka@hotmail.com, så kom bare an *G*

Mit er katte@mail.dk

Hilsen Helle

Fra : Birgitte

Dato : 25-03-02 08:52

Vi er også kun på MSN.... som truetrust@mail.dk
Vi bryder os heller ikke om ICQ.
Men vi opdrætter både Norsk Skovkat samt Maine Coon.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 25-03-02 14:04

> Hvad så med os med MSN?
Juhuu, endelig en fornuftig

> Jeg er så træt af ICQ, dels er der indbygget spyware, dels drukner jeg i
> porno. Jeg kan da ikke være den eneste??
Enig - jeg har ikke gidet at installere icq på min bærbare, men har det kun
på den stationære. Min adresse på msn er: electra_dk@hotmail.com

Venligst Mette

Fra : John Sahl

Dato : 24-03-02 23:04

"Tim Hesthaven" <timsonder@hotmail.com> wrote in message news:a7l9n7$8dh$1@sunsite.dk...
> Er der ingen af jer 'katteelskere' som bruger ICQ?

Sabina og jeg har henholdsvis 30015996 og 9496786
kattene har ikke ICQ.. Endnu

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Mette_S

Dato : 25-03-02 01:43

> [...]
> være sjovt at have et par stykker herfra gruppen at chatte med.
> Jeg er specielt intresseret i Norske skovkatte og Maine Coon.

Yes har også ICQ # 44658069 hvis det skulle have nogen interesse. Jeg har to
"alm." huskatte *SS*

Med venlig hilsen

Mette_S

Fra : Mette Frederksen

Dato : 25-03-02 08:00

Jepper.. jeg er også med på vognen.... mit ICQ nr. er 118292717

jeg har en enkelt kat, Maine Coon vi fik ham i november sidste år.. og han
er bare dejlig! *S*

Ang. MSN så tror jeg ikke det er nær så udbredt... *S* men man kunne jo lave
det sådan at man kunne krydse af om man havde icq eller msn på ng's
hjemmeside! *S*

Mette

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : AEK

Dato : 25-03-02 08:45

Hejsa !

Jeg er også på Messenger : 5678@jubiipost.dk

/ Anya.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-03-02 09:09

Jeg har droppet ICQ - også pga. de mange "interessante" tilbud... Til
gengæld er jeg på MSN Messenger og hedder der persille@bigfoot.com

/Pernille

Fra : Linda

Dato : 25-03-02 10:14

ja jeg har et par almindelige huskatte, men vil lige melde mig mit ICQ
nummer er: 154499430.

Linda, Venus og Frederik

Fra : Anja

Dato : 25-03-02 14:32

Hej hej

Jeg har også icq (67239906) og er en lykkelig ejer af en british shorthair
:)

Hilsen Anja

Fra : Grit Wessel

Dato : 25-03-02 16:02

Hejsa

Mit ICQ # er 23411460
og på MSN bruger jeg adressen msn@dk-ginkgo.dk

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Trine Alsing

Dato : 27-03-02 09:45

Jamen så må jeg jo også hellere melde mig som inkarneret ICQ-bruger...

Jeg hører bestemt til den positive fanskare...men kan til gengæld ikke lide
Msn

Men sådan er vi jo heldigvis alle så forskellige

Mit ICQ-nr er 81427950

Så bare kom an

Mange hilsener
Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-03-02 12:36

d. 27/03/02 9:45 skrev Trine Alsing på ta@dli.dk i artiklen
YFfo8.29$JQ3.1128@news.get2net.dk:

> [...]
> Msn
>
> Men sådan er vi jo heldigvis alle så forskellige

Ja, okay da... jeg har osse sådan et nummer - jeg bruger det bare sjældent,
fordi jeg lukker Mac'en op for at bruge den til noget jeg skal arbejde på /
finde ud af / læse etc. - og så glemmer jeg alt om ICQ programmet...
Men here goes: ICQ 137791291
Jeg har også downloaded Yahoo messinger engang - men har ikke fået den
installeret endnu..

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/