[OT] T-SHIRT UPDATE. VIGTIGT
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-03-02 19:42

Jeg er nødt til at lukke for tilgangen af flere T-shirts inden Hedensted nu,
ellers kan jeg simpelthen ikke nå at lave dem.

Jeg skal lige være sikker på hvem af jer der kommer til Hedensted og hvor
mange af jer der regner med at betale der. Alternativet er at sende en check
men som det ser ud kan jeg godt vente med pengene til Hedensted, jeg
skal selvfølgelig bare være SIKKER på at I der siger I betaler dér, rent
faktisk også kommer om fredagen, Jeg regner selv med at være der omkring
middag.

Lige nu drejer det sig om:
Henrik
Camilla Christiansen
Louise Viborg
Pernille Scharff
Trine Piltoft
Birgitte, Sten & Jannie
Joan
Katrine
Nina
Kate og
Kristina Kjeldsen

De af jer der skulle have logo mere end ét sted skal være opmærksomme på at
det er 25 kr. pr sted, folien er desværre rædsom dyr. (Og hvis det kun er et
lillebitte tryk på ærmet finder vi nok ud af lidt rabat) men altså
grundprisen for én t-shirt med DHMk på forsiden er 75 kr.

Der er sikkert nogle af jer der allerede har aftalt betaling/meddelt at I
ikke kommer til Hedensted, men jeg vil blive meget glad hvis I svarede i
denne tråd så jeg har det samlet på ét sted og ikke risikerer at overse
nogen.

Jeg går i gang med at trykke dem i morgen, mandag.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-03-02 22:00

Hej Lisbeth

Hvis du har fundet et sted, du kan købe en T-shirt i min størrelse, må du
meget gerne vente med den til efter den 25.april, da jeg har fundet ud af
min økonomi for april er langt under nulpunktet.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 24-03-02 22:24

Hej Lisbeth.

Jeg har sendt dig en mail, men skriver også her for en sikkerheds skyld

Jeg vil stadig gerne købe en t-shirt incl. stamnavn og kommer til
Hedensted på fredag (og lørdag), hvor jeg regner med at betale; Får løn
på onsdag

Mvh. katrine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Frederksen

Dato : 24-03-02 22:25

Øv Har først lige læst om DHMK t-shirt nu.. nå men jeg vil høre om det
er muligt at bestille en senere så? altså til næste gang der er en
udstilling???

Mange hilsner
Mette

http://www.valo.dk/udstilling.htm

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-03-02 22:42

Hej Lisbeth!
Jeg vil lige være helt sikker på, at du også har noteret at min kæreste også
gerne vil købe en Det er bare fordi der kun stod mit navn i mailen, og
så kunne det jo godt være at du havde overset ham
Vi kommer til Hedensted på fredag og har katte med, så vi er der hele dagen

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-03-02 22:43

"Louise Viborg" <shunozahra@rodsen.dk> wrote in message
> [...]
> så kunne det jo godt være at du havde overset ham
> Vi kommer til Hedensted på fredag og har katte med, så vi er der hele

Hej Louise.

Jo du er noteret for 2 stk. Undskyld forvirringen.

Hilsen
Lisbeth
(der godt nok selv er ved at overveje om det hele nu var en god idé )

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-03-02 23:08

Hej Lisbeth

Jeg kommer til udstillingen fredag, så der får du pengene af mig *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 24-03-02 23:26

Hej Lisbeth

Jeg kommer ikke til Hedensted, så min T-shirt haster ikke. Du laver den
bare når du får tid og kan så give mig besked om betalingen til den
tid.

Kate

Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-03-02 08:23

Hej Lisbeth,

jeg har mailet dig vedr. betaling - jeg skal gå steward om fredagen så
jeg er der hele dagen!

/Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 25-03-02 08:55

> [...]
> skal selvfølgelig bare være SIKKER på at I der siger I betaler dér, rent
> faktisk også kommer om fredagen, Jeg regner selv med at være der omkring

Hej Lisbeth
Du må gerne aflyse vores 3 styk, da vi er ved at få lavet skjorter med vore
navne og opdrætsnavn på, som vi vil bruge på de forskellige udstillinger.
Missehilsner fra Birgitte som var lidt for hurtig på tasterne ang.
bestilling

---
DK. True Trust

Fra : TM

Dato : 25-03-02 11:28

Hej Birgitte

Det lyder spændende med de skjorter - vil du evt. røbe, hvor du får lavet
dem, og hvad de koster??

Jeg er ret interesseret ))

Mange misse- hilsener

Tina (som ikke skriver her så tit, men følger med )

DK Heart & Soul
Norske Skovkatte

http://jump.to/HeartAndSoul

Fra : Birgitte

Dato : 25-03-02 18:31

Hej Tina
Vi har købt 3 lyse sjorter, og med HP Iron-On T-Shirt Transfers 10 ark kr.
135,00 print det ønskede motiv ud og stryg på det stykke tøj du ønsker. Vi
har prøvet det før, og det holder ganske fint, dog blot på t-shirt, denne
gang skulle det så være en skjorte.
Jeg har længe eftersøgt nogen der havde en symaskine, der kunne brodere dog
uden held, så nu vælger vi i stedet for denne løsning.
Hvis du får lyst til at prøve, så prøv med et lille motiv først, der gik
nogle prøvetryk til før det lykkes rigtig for os.
Vores skjorter når ikke at blive færdige til Hedensted, men måske til
Middelfart i stedet.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-03-02 18:43

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Vores skjorter når ikke at blive færdige til Hedensted, men måske til
> Middelfart i stedet.

Hehe, hvis i har nogen grund til at tage til Middelfart også, kan i
kun/alene takke Melissa som ikke er helt så enig med ham menneskets
ide om at være katnapper..*gg*

Men jeg kommer til Hedensted...
Så bare pas på..!!!!

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 26-03-02 09:38

Hej Henrik, det bliver spændende at hilse på dig i Hedensted, du må endelig
kigge forbi vore bure.
Kig i kateloget efter Stenskjær, vi er de eneste med det efternavn, så det
skulle være rimlig nemt at finde.
*GG* der er jo noget der hedder hængelåse
Måske har jeg ikke Happy med, da han har lidt problemer med sine tænder for
tiden.
Han har fået sine nye hjørnetænder, men mælketænderne er ikke faldet ud
endnu, og de sidder ganske fast.
Han er lidt plaget af hævet tandkød, så jeg ønsker ikke at stresse ham, blot
for en udstilling.
Imorgen tager vi lige til dyrlæge, så bliver der taget stilling til, om
tænderne skal trækkes ud, eller om de skal falde ud selv.
Missekram fra Birgittte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-03-02 10:03

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik, det bliver spændende at hilse på dig i Hedensted, du må endelig
> kigge forbi vore bure.

Det vil ganske sikkert være en af mine første prioriteter, har sådan
glædet mig til at møde jeres mitter i liveudgave..;-D
Næsten lige så meget som et lille barn til juleaften.., faktisk var
det snart endt med, at jeg mødte op på jeres adresse for at møde dem..

> Kig i kateloget efter Stenskjær, vi er de eneste med det efternavn, så det
> skulle være rimlig nemt at finde.

> *GG* der er jo noget der hedder hængelåse

Hvor der er vilje er der vej..*grumme grumt grin*
Men hvor Melissa har gjort af min vilje aner jeg ikke..*gg*

> [...]
> tiden.
> Han har fået sine nye hjørnetænder, men mælketænderne er ikke faldet ud

Nåeh stakkels mis, det er ikke særlig heldigt..
Men så må du overbringe en stor nussetur fra mig og et spinbrum fra
Melissa som håber at den hvidklædte ikke er for slem ved ham..

> Han er lidt plaget af hævet tandkød, så jeg ønsker ikke at stresse ham, blot
> for en udstilling.

Fornuftigt træk..

Fra : TM

Dato : 26-03-02 07:51

Hej Birgitte..

Tak for dit svar - lyder ikke helt umuligt

MVH

Tina

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 25-03-02 10:09

Trine, du skulle ha' dit eget logo på... eller?

Og Katrine og Louise I skulle også ha' andet en "bare forsiden" ikke?

Nogen specielle ønsker mht udformning? Eller skal jeg bare lave det så
det passer til den anden side?

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-03-02 11:19

Hej Lisbeth!
Hvis det kan lade sig gøre, vil Jakob da gerne have billede på af en af
vores egne katte på forsiden. Kan det lade sig gøre? Ellers vil vi gerne
have den "originale" forside.

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 25-03-02 11:26

> [...]
> Hvis det kan lade sig gøre, vil Jakob da gerne have billede på af en af
> vores egne katte på forsiden. Kan det lade sig gøre? Ellers vil vi gerne

Hej igen.

Bare lige for at være sikker... skal han så IKKE ha' DHMK på t-shirten?
Kun et billede af jeres egen?

Og hvis han skal ha' et billede af jeres egen kat må du sende det til
mig a.s.a.p. og SENEST i aften.

GERNE i så høj opløsning som muligt, jpg-billeder bliver ikke altid pæne
når de forstørres til ca. A4.

Hilsen
Lisbeth
http://medlem.tripodnet.nu/cutiecats/kattens3.gif
http://cutiecats.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-03-02 11:49

> Bare lige for at være sikker... skal han så IKKE ha' DHMK på t-shirten?
> Kun et billede af jeres egen?

L: Det er helt korrekt

> Og hvis han skal ha' et billede af jeres egen kat må du sende det til
> mig a.s.a.p. og SENEST i aften.

L: Jeg sender det til dig her i eftermiddag

> GERNE i så høj opløsning som muligt, jpg-billeder bliver ikke altid pæne
> når de forstørres til ca. A4.

L: Helt fint .-)

Fra : Trine Piltoft

Dato : 25-03-02 20:29

> Trine, du skulle ha' dit eget logo på... eller?

Jo tak, og du får selvfølgelig pengene på fredag.
Jeg går i gang med at bikse et motiv sammen nu, og sender det til dig.

Hilsen Trine

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 27-03-02 02:07

Hej Lisbeth.

Fik du ikke min mail?

Men jo, jeg vil meget gerne have mit stamnavn (DK Beydana) på ryggen; Og
bare i en eller anden neutral udformning (ensfarvede bogstaver; Blå,
grøn eller sort -ikke så vigtigt). Har desværre ikke noget logo!

Mvh. Katrine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-03-02 08:54

"Katrine_Nederby" <Katrine_Nederby.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> bare i en eller anden neutral udformning (ensfarvede bogstaver; Blå,
> grøn eller sort -ikke så vigtigt). Har desværre ikke noget logo!

Jo jo jeg har fået din mail. Og har lavet dit logo, jeg håber du kan li'
det... Det er ikke *helt* neutralt - men det passer til det DHMk der er på
den anden side, rent farvemæssigt

Vi ses fredag.

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 27-03-02 11:03

Det er helt i orden
Glæder mig til at se den.

Katrine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Piltoft

Dato : 26-03-02 20:44

Hej Lisbeth!

Jeg er nysgerrig :0) Har du lavet min t-s´hirt endnu.........og blev
den god???

Hilsen Trine P. der er frygtelig spændt på at se den.