SMS spam
Fra : Brian Pedersen

Dato : 24-03-02 19:15

Hej allesammen,

Jeg har nu gennem en længere periode (siden 4 december 2001) modtaget mellem
40 og 60 beskeder hver dag, sendt fra internettet, med samme tekst, og der
er tydeligt at se at det er en bombe sms af en art,,
mit spørgsmål er så,, får jeg egenteligt noget ud af at melde det?? var det
ikke bedere at skifte nummern,, på den anden side, syntes jeg også der kunne
være fedt hvis man kunne finde den der havde gjort det,, hvad syntes i??

Mvh Brian

Fra : Fischer

Dato : 24-03-02 21:25

> [...]
kunne
> være fedt hvis man kunne finde den der havde gjort det,, hvad syntes i??

Den slags er noget svineri, og jeg ville gøre hvad jeg kunne for at finde
synderen. Derfor ville jeg melde det til politiet.

Om de så vil gøre noget ved sagen, er en anden historie.
Normalt ville de kun gøre noget ved sagen hvis det drejer sig om grov
chikane / trusler.
Dog synes jeg at blot antallet (40-60 stk/dag) burde få dem til at
interessere sig for sagen.

*Fischer

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-03-02 12:45

Hvilken afsenderadresse/nummer står der?? Hvis du kontakter dit teleselskab, mon
så ikke de kan gå ind og se hvor mailen kommer fra.
Hvor lang tid har det stået på??
Du har overvejet muligheden at det kunne være en af dine venner (!) der vil
drille dig lidt, så kunne det jo godt være man skulle tøve lidt med en
politianmeldelse.

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Brian Fisker

Dato : 25-03-02 14:30

> Du har overvejet muligheden at det kunne være en af dine venner (!) der
vil
> drille dig lidt, så kunne det jo godt være man skulle tøve lidt med en
> politianmeldelse.

Hvilken slags ven/venner sender 40-60 SMS-beskeder om dagen i en periode på
fire måneder? I så fald, der er tale om venner, er de da 100% selv udenom en
politi anmeldelse (hvis politiet da overhovedet vil reagere på en eventuel
anmeldelse).

\Mandal

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-03-02 13:01

Ja, ok, havde lige overset kommentraren om hvor længe det havde stået på...!

Sorry