MS Windows
briani 27239
Lyd væk efter reinstallation
Fra : Scenic

Dato : 24-03-02 18:44

Hej!
Jeg har to partioner på min hdd.
Da der gik virus i den ene partion her i går, har jeg slettet alt hvad der
lå på den inc. WindowsXP.
Her i dag har jeg så installeret XP på ny, og det kører også fint, lige
indtil jeg starter MediaPlayer eller Winamp for at spille nogle af de numre
som ligger på den partion som jeg ikke slettede... når jeg gør det, så
afspilles sangen rigtig nok, men der kommer bare ingen lyd ud af mine
højtalere!! Hvad gør jeg? Systemlyde osv. afspilles uden problemer eks. når
jeg lukker Windows kan jeg godt høre den der "farvel-lyd".
Hjælp udbedes.
Mvh, Scenic.

Fra : ole

Dato : 24-03-02 22:43

Prøv at checke den "mixer" der følger med lydkortet at lydformatet ER
aktiveret.

Mvh