Caroline Henderson
Fra : Christian Paulsen

Dato : 24-03-02 17:07

Hej!

Er der nogen der ved hvilket pladeselskab Caroline Henderson er signet til?
Hun er tilsyneladende ikke længere signet til BMG/RCA Danmark.

/christian p

Fra : Rhythm

Dato : 24-03-02 18:31

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til?
> Hun er tilsyneladende ikke længere signet til BMG/RCA Danmark.

Hvis hun over hovedet laver musik mere.
Det er meget længe siden at vi har hørt noget fra hende. Er det ikke over
1år
siden at hun udgav sin sidste plade ?
Det gik vist ikke for godt med karieren efter splittet med Maria (Ray Dee
Ohh).

Mvh
Rhythm

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-03-02 18:33

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message
> Det gik vist ikke for godt med karieren efter splittet med Maria (Ray Dee
> Ohh).

Tjah, hendes cinematastic (st?) blev da ganske pænt modtaget, men det gik
vist knap så godt med hendes Dolores J-projekt, ihvertfald i anmeldelserne.

/Nikolaj

Fra : Torben Larsen

Dato : 24-03-02 20:16

> [...]
> Hvis hun over hovedet laver musik mere.
> Det er meget længe siden at vi har hørt noget fra hende. Er det ikke over

Tjah, hun har lavet ny plade der kommer snart. Martin Hall har vist været en
tur indover. Singlen har været ugens uundgåelige på p3 - husker ikke navnet.

> Det gik vist ikke for godt med karieren efter splittet med Maria (Ray Dee
> Ohh).

Bortset fra det vognlæs Grammyer hun fik for Cinemataztic, der da solgte
rigtig pænt - selv min mor har den !

Torben

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-03-02 08:03

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]>
> Tjah, hun har lavet ny plade der kommer snart. Martin Hall har vist været en
> tur indover. Singlen har været ugens uundgåelige på p3 - husker ikke navnet.

Det gør jeg heller ikke, men den er meget god. Mere "ægte" i lyden
end hendes disco-eskapade, som ikke var særlig interessant.

> Bortset fra det vognlæs Grammyer hun fik for Cinemataztic, der da solgte
> rigtig pænt - selv min mor har den !

Ja, jeg synes også, det er en underlig "forglemmelse". Glimrende plade
med op til fem fantastiske numre af international karat.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Christian Paulsen

Dato : 25-03-02 10:15

> Hvis hun over hovedet laver musik mere.

Det gør hun såmænd:

http://www.sonymusic.dk/carolinehenderson/

Nyt album "Naos" er ude 15. april. Ude nu og i radioen "Try" som man også
kan høre på hjemmesiden.

/christian p