MS Windows
briani 27239
Hjælp - Unfold menu'er ?
Fra : Peter Frank

Dato : 24-03-02 16:23

Hvordan fjerner jeg den tåbelige (i mine øjne) ekstra folde ud >> (de vender
bare nedad), der er i bunden på min "favorites" menu, i både I.E. og
Explorer ?

Jeg bruger ikke "personalised menus" - og synes jeg har tygget igennem alle
steder under internet options og advanced - uden at kunne finde det som en
opsætning nogen steder.

Det driver mig til vanvid !
Det er kun de favorites steder jeg har brugt for nyligt - der er åbne,
indtil man klikker på bunden - så kommer allesammen.
Enormt irriterende - hvordan fjerner jeg det ?
Nu har jeg levet med det et stykke tid, fordi jeg regnede med det måtte være
simpelt at slå fra - men jeg kan ikke finde det !

Jeg bruger win2000 professional engelsk version 5.00.2195.
Explorer er 5.00.2920.000.

mvh Peter Frank

Fra : Madsen

Dato : 24-03-02 17:08

Peter Frank skrev:

> Det er kun de favorites steder jeg har brugt for nyligt - der er
> åbne, indtil man klikker på bunden - så kommer allesammen.
> Enormt irriterende - hvordan fjerner jeg det ?

Inde i IE går du op i Tools > Internet Options > Advanced og fjerner
fluebenet ved 'Enable Personalized Favorites Menu'

Madsen.

Fra : Michael Henriksen

Dato : 24-03-02 21:48

"Peter Frank" <PF@4u.net> wrote in message
> [...]
være
> simpelt at slå fra - men jeg kan ikke finde det !
>
> Jeg bruger win2000 professional engelsk version 5.00.2195.

Prøv at kigge under internet options->advanced. Det punkt der hedder "enable
personalized favorites menu" skal ikke have hak!

Michael