MS Windows
briani 27239
installation af netværk under nt
Fra : dansk

Dato : 24-03-02 16:00

hvad er der nødvendig at installere under NT til en alm. ADSL inst.
via en HUB ??
jeg har installeret følgende service programmer :workstation, browser,
server, og en mere jeg ikke kan huske, men server kommer op med fejl om der
ikke er plads til at starte.
hvad pokker er det for noget ??
håber der nogle gode råd

jens

Fra : Arcana

Dato : 25-03-02 16:58

"dansk" <****@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er der nødvendig at installere under NT til en alm. ADSL inst.
> via en HUB ??

TCP/IP???

> jeg har installeret følgende service programmer :workstation, browser,
> server, og en mere jeg ikke kan huske, men server kommer op med fejl om
> [...]

Ja, det må jeg også spørge om... Kører du NT Server ELLER NT Workstation?
Det er to forskellige OS'er. Hvis du har installeret server, er det så IIS,
Apache eller lignende du mener?

> håber der nogle gode råd

Hvis du præciserer nærmere, skal jeg gerne prøve...

arc@na

Fra : dansk

Dato : 26-03-02 00:15

jeg har fundet ud af det
jeg havde ændret på net opsætningen efter et service update.
hvilket bevirkede i at jeg havde installeret gamle filer oven i det ny.
som nt, ikke er så glad for.
install om igen.
det var forøvrigt en workstation inst. DK 128 bit kryp. service pack 6
på tcp/ip

jens